analytics

maandag 29 maart 2021

bedankt

Dag bloggers,

Ken je dat, zo'n dag waarop je niet wakker wil worden? Ik lag er gisteren al heel vroeg in, denk kwart na 8... En ik heb super goed geslapen. Dat deed deugd na een weekend waarin ik super verkouden was... Dichte neus en alle ongemakken vandien waardoor ik bijna niet kon slapen... En nu zit ik hier met een houten kop, een half uur te laat aan mijn pc. En kom ik er nog achter dat ik vrijdag het voorgeprogrammeerde bericht van Basiel niet afgemaakt had... Heb ik nu dus even recht gezet... Ja, 't was mijn weekend niet echt... Hopelijk gaat het vanaf nu beter. 
Ik moet me haasten want moet over een kwartier de deur uit... 

Snel een kaartje. Deze maakte ik voor vriendin Vera die na 40 jaar haar kapper wou bedanken voor zijn goeie service. De kapper is niet echt bij de deur en nu ze de 70 voorbij is, heeft ze een kapper binnen onze gemeente gevonden... Toch wou ze met haar zoon dit kaartje mee geven... Tja, elke gelegenheid is goed om een kaart te geven, niet? 

Papier: Bazzil en Action
Hart: Spellbinders
Tekst: Joy (denk ik)



6 opmerkingen:

Laurespage zei

Een heel fijne kaart en het schaartje erop, kon niet beter passen !
Maandag is een nieuwe week, een nieuwe start na je mislukte weekend.
Groetjes en fijne dag !
Laurette

Nancy Soetaert zei

mooi en toepasselijk bedankingskaartje!
Nancy

Enny zei

Oh wat een leuk kaartje voor een kapper, ja, die kunnen nu ook wel een opkikker gebruiken ! En hopelijk ben je vlug weer beter ! Groetjes, Enny

Diny zei

Wat een leuke kaart voor de kapper Nancy!
Hopelijk ben je weer een beetje opgeknapt....want we moeten niet ziek worden nu he?
Groetjes Diny

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje voor de kapper leuk die schaar erop
sterkte met de verkoudheid ik hoop dat je snel opknapt
groetjes ellen

Nicole Parmentier zei

Een fijne kapper is zeer belangrijk, die verdiend dus zeker een kaartje! En deze is heel erg leuk!! Ik hoop dat je je inmiddels een beetje beter voelt. Een goede nacht slaap doet altijd goed. Ik ben dit weekend lekker aan de gang geweest met het pretpakket wat ik zaterdag van je kreeg.. echt superleuk allemaal!!