analytics

maandag 15 maart 2021

Sonja 85

Dag bloggers,

Wat hadden we een leuk weekend... het hoogtepunt was hier wel de 24u in het Sportpaleis... Pianist en muziekmaker Miguel Wiels (die ook alle muziek voor K3 schrijft) had een oproep gedaan aan alle Belgische artiesten om te komen optreden. Hijzelf en zijn band hebben 24u aan één stuk muziek gemaakt, terwijl het grootste deel van de Belgische artiesten (en zelfs een paar Nederlandse) zijn komen optreden. Dat werd allemaal life en helemaal gratis uitgezonden via de site van HLN. Het concert begon vrijdag om 18u en duurde tot zaterdag 18u. Ik heb vrijdag gekeken van 18u tot 1.30u 's nachts en dan nog een uurtje om 6.30u. Daarna moest ik helaas boodschappen doen, naar de kapper en de boodschappen bij de bomma's bezorgen. Ik ben terug beginnen volgen vanaf 13.30u tot het einde. Ondertussen heb ik de hele tijd de voorbereidingen voor mijn workshop@home gedaan, ik heb massa's paasdiertjes uitgestanst en mijn workshoppers waren dolenthousiast toen ik de nieuwe kaarten liet zien... Goed gevoel op alle vlakken... Zaterdagavond volgde er dan nog een onverwacht Sushi-etentje bij dochter Caroline. De meter van Eva had de kindjes het hele weekend opgeëist omdat Caroline een weekend Me-time zou hebben. Dat was haar verjaardagskado in december. Zij kreeg nog een hele box er bij kado met allemaal leuke dingen om zich het hele weekend bezig te houden. Er zat ook een Sushi-bon bij en ze heeft voor mij mee besteld. Dus kon mijn weekend helemaal niet meer stuk. 

Ik kreeg de vraag om een kaart te maken voor een 85-jarige en vond dit papier er wel bij passen... Soms vind je een blad papier dat zo mooi is, dat het echt niet veel meer vraagt om er een leuke kaart mee te maken. Zelfs de binnenkant mocht mee doen... 

Papier: Bazzil en Action
Cijfers en letters: Crealies



Vorige week maakte ik er een tweede kaart mee, die zien jullie binnenkort nog wel...

Nog wat weetjes over het concert: 
- Het was zo fijn om al die artiesten met zo veel goesting te zien optreden! 
- Zoon Yannick heeft de 24u helemaal uitgezien... 
- Op een gegeven moment waren er 250.000 mensen aangelogd, 's nachts om 4u waren het er 4.000 en daar was hij er éne van... de nachtraaf! ;o)
- Ja, we hebben mee gedanst, gewiebeld, gezongen (sorry aan de buren) en geapplaudisseerd van thuis uit!
- Er hebben in totaal 600.000 gezinnen aangelogd, dat is meer dan 25 sportpaleizen vol! 
- En nu hebben we nog meer zin om terug naar life-concerten te mogen gaan. Wij hebben in elk geval nog voor 3 concerten kaarten... Die zijn om gekende reden allemaal uitgesteld. Benieuwd wanneer we terug mogen gaan... 


4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Gezellig weekend voor jou, wij hadden ook sushi in het weekend zo lekker.
Mooie kaart voor Sonja. fijne dag xx

Diny zei

Wat heb jij een GAAF weekend gehad Nancy!
Daar kun je weer even op verder.
Je kaart is ook prachtig met dit mooie papier.
Groetjes Diny

Enny zei

Wauw, een supertof weekend Nancy, het is je gegund ! En je kaart is prachtig ! Groetjes, Enny

GerJanne zei

Dat klinkt geweldig, dat concert. Zo mooi dat er zoveel gezinnen mee keken. Misschien de buren ook wel ;-)
De kaart voor Sonja is helemaal top!