analytics

dinsdag 30 maart 2021

Happy Birthday

Dag bloggers,

Dankjewel voor jullie leuke reacties op mijn kaart van gisteren. Ja, vrouwen en kappers... Wie ook zo'n geweldige kapper heeft, verstaat mij wel... Ik maakte onlangs voor mijn kappers ook nog een kaart. Kijk maar eens terug naar mijn post van 16 februari. Ik mocht op valentijn (ja, zondag!) voor de eerste keer terug naar de kapper. Gelukkig was ik net nog terug kunnen gaan voor ze terug moesten sluiten... Ik denk dat ik hen ook nog maar eens een kaartje ga sturen om hen moed te wensen... 

Vandaag een verjaardagskaartje voor onze dochter Jentel die in de zorg staat en ook gek is op Mickey Mouse. Toen ze onze kerstkaart kreeg, jawel, ook met een Mickey op, zei ze dat die perfect bij haar kerstboom paste waar ook Mickey-ballen in hingen. Die kerstboom zal met haar verjaardag in februari wel afgebroken zijn maar deze kaart werd in elk geval goed ontvangen. De jarige verpleegster die eerder al op de Covid-afdeling stond, was er blij mee... 


Zij die een uitnodiging kregen voor de Mickey-uitdaging, deze is na veel puzzelen verplaatst naar woensdag 14 april. Ik probeer jullie allemaal nog persoonlijk te verwittigen!

4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Heel leuk je Micky kaartje, en je kappers kaartje van gisteren zal de kapper plezieren, fijne dag xx

Enny zei

Oh, wat een toffe en toepasselijke kaart voor een verpleegster, proficiat aan Jentel ! Mijn kaartjes voor de Mickey uitdaging staan al klaar ! Groetjes, Enny

Nicole Parmentier zei

Staat genoteerd! Ik vond het nog best even lastig.. Het lijkt of jij ze zo uit je mouw schudt en zo geweldig leuk ook weer. Perfect voor een verpleegster!

Margo zei

Hey Nancy, wat een superleuke kaart en ik kwam speciaal op je blog even zoeken of het niet gemist had van de uitdaging, dus ik plan meteen mijn post al in.
Groetjes
Margo