analytics

woensdag 17 maart 2021

troost...

Dag bloggers,

Bij deze kaart past geen vrolijke inleiding... Ik vertel dus maar meteen waarvoor ik deze maakte... Ik was onlangs bij mijn tandarts en zij vertelde over haar dochter die momenteel voor het werk van haar man in Australië woont. Dochter was zwanger van een tweeling maar daar is er enkele maanden geleden ééntje van overleden... Nu zijn daar ongelooflijk veel gemengde gevoelens, verdriet omdat er een kindje het niet gehaald heeft, nog meer verdriet en ongerustheid omdat de mama niet naar haar dochter kan gaan omdat de grenzen van Australië voor een jaar dicht zijn en er niet gevlogen mag worden. En toch een beetje blijdschap omdat er nog een kindje onderweg is... Maar dan ook weer verdriet dat de oma haar kleinkindje niet gaat kunnen bezoeken zodra het geboren is en haar dochter ook niet kan steunen... Het is een heel moeilijke tijd voor de oma en daarom maakte ik voor haar deze kaart... Weer geen gemakkelijke opdracht, over zo'n zaken moet ik toch altijd even nadenken... Maar deze engeltjes doen het toch  altijd wel goed voor zo'n troostkaartje... 

Papier: Bazzil
Engeltjes: Alexandra Renke
Tekststempel: Bella Lulu (zelfde als Joy maar iets kleiner)



5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Heel droevig voor a.s ouders en grootouders. Je kaartje is wel heel mooi.
Liefs xx

Nicole Parmentier zei

Wat een lief gebaar en nog mooier kaartje voor je tandarts. Het lijkt me inderdaad heel moeilijk om dit gevoel in een kaartje te vangen maar dat is je supergoed gelukt. Heel knap!

Creaellenknutselsite zei

wat een prachtig kaartje heb je voor haar gemaakt ik denk dat ze het heel erg zal waarderen, het is inderdaad schrijnend als je je dochter niet kan bezoeken in deze tijd
en kan steunen
groetjes ellen

Rosina zei

Ach Nancy wat weer een triest geval van zo een oma die haar dochter aan de andere kant van deze aardbol niet kan troosten en dat zal zeker ee zware bevallig worden..Het kaartje wat je voor haar gemaakt hebt is heel mooi en stijlvol...en het zal haar zeker goed doen!!
groetjes Rosina

Nynke zei

Wat een mooie kaart voor zo'n verdrietig moment. Ik vind het zilveren randje zo mooi, geeft iets van hoop. Net als met een wolk die soms een zilveren randje heeft.
Groetnis Nynke