analytics

vrijdag 12 maart 2021

baby

Dag bloggers,

Oh, missen jullie de kleine verhaaltjes... Er was gisteren niet veel te vertellen hoor... vroeg doktersbezoek en verder de hele dag languit in de zetel. Niet gepoetst, niet gaan werken, enkel tv gezien... Er zijn zo van die dagen... En dus stond ik vanmorgen op in een vuil huis... Ook nu nog niet veel gedaan... Ik zal een keer de stofzuiger boven halen. Gaat niet zo vlot gaan met de hulp van Noah er bij... En verder zien we wel, misschien een beetje in mijn ateljee proberen te doen... 

Jullie verwachten op vrijdag misschien meer dan een kaartje maar deze keer dus geen kader of groter project. 
Voor het DT van 'in 't Woefke' maken we deze maand babykaartjes. Mijn kaart was vrij op tijd opgestuurd maar door omstandigheden post Inge ze pas vandaag... 
Dus doe ik maar mee en laat jullie ook vandaag mijn eerste babykaart van deze maand op jullie los... 

Het is een lange kaart geworden met daarop centraal in het midden een baby en links en rechts wat babytoebehoren...

Papier: Bazzil en Galleria Papiru
Stempel: Marianne Design - Eline's babies
Baby-toebehoren: Marianne Design
Snijmal kaar: Lawn Fawn



7 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

oooh wat een schattig slimline kaartje leuk dat stipjes papier en leuke details
ik heb je een mailtje gestuurd met mijn adres
groetjes ellen

Nicole Parmentier zei

Wat een snoesje! Dat baby'tje ligt daar zo gezellig met zijn beentjes in de lucht. En ja, een dagje helemaal niks mag af en toe best eens even.. Wel gezellig dat Noah wil helpen toch, ook al schiet het niet op!

Anita van Deur zei

De kaart is wel schattig Nancy, ach soms heb je van die dagen dan gaar het anders als anders. liefs xx

Marijke zei

Een lief babykaartje! Heb ik iets gemist? Ben je ziek of ziek geweest? Sorry, ik zit niet zo vaak op blogland meer vanwege andere dingen aan mijn hoofd! Sterkte of beterschap in ieder geval! Je kaartje vind ik geslaagd hoor! Groetjes Marijke.

Creatiels zei

Soms heb je van die dagen dat je best naar je lichaam luistert en de boel de boel laat.
Je babykaartje is echt leuk geworden.
Groetjes en nog een fijne avond
Els

GerJanne zei

Heel leuke en lieve kaart. En fijn weekend!

Margo zei

Superschattig kaartje !
Groetjes
Margo