analytics

dinsdag 23 maart 2021

familie kip

Dag bloggers,

Voor het DT van 'in 't Woefke' maken we deze maand geboortekaartjes én ook al een paaskaartje... Ik maakte deze om beiden te combineren. Er staat nog geen tekst op maar dat kan nog naargelang de gelegenheid waar het voor gaat dienen... Maar ik denk dat ik het zo houd om op te sturen. Er moet niet altijd een tekst op... Ik koos er ook voor om een keer geen vierkante kaart te maken. Die ei-vorm van Crealies is lekker groot, er kan veel op... 

Papier: Bazzil
Snijmal ei: Crealies
Haan, kip, kuiken, stro: Marianne Desing
Hekje: Impression Obsession



8 opmerkingen:

Enny zei

Oh, wat een leuke kaart Nancy, en die kan inderdaad dienen voor een geboorte of voor Pasen ! Groetjes, Enny

GerJanne zei

Wat een enige kaart met de familie Kip, of is het Haan??

Creaellenknutselsite zei

wat zitten de kippetjes daar gezellig op het ei leuk dat hekje erachter
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Wat een schattig kaartje, ik zet vaak geen tekst op mijn kaarten soms vind ik het soms storend, fijne dag liefs xx

Monique zei

Hij is leuk!! Er hoeft inderdaad niet altijd tekst op. Dat zet ik ook wel eens aan de binnenkant van de kaart. Zonde om de voorkant te verpesten met een tekst. En zo kun je hem ook voor verschillende gelegenheden gebruiken.
Fijne dag, Monique

!neke zei

Wat is ie leuk !!!!
groeten Ineke

Nicole Parmentier zei

Wat een gezellig kippengezinnetje op deze leuke ei-kaart!!

Kaartenkraam zei

Wat een superleuke kaart en niet alleen leuk voor Pasen!

groetjes van Ank