analytics

maandag 1 maart 2021

Loes

Dag bloggers,

Ik kan er niet omheen, ik moet er gewoon iets over schrijven... Ik weet het, vorige donderdag heb ik het ook al vermeld... Maar toch... 
Vorige woensdag gebeurde in onze gemeente een tragisch ongeval. Een kindje van 7 jaar kwam jammerlijk onder een voertuig terecht en stierf onmiddelijk. Het gebeurde voor de ogen van haar mama, oudere zus en jongere broer... Tragisch... De hele gemeente staat in rep en roer en ondertussen ook het hele land. De papa deed een oproep om 'Unicorns' te posten omdat Loes daar gek op was. En fb ontplofte ondertussen. Zelfs een heleboel bekende Vlamingen deden mee... 

Ik zag op fb al dat ook vele bekenden, van overal in 't land hun profielfoto veranderden, ook collega's van mij die tegen Brussel en in Genk wonen. Bij deze dank aan hen. Ik vind het ontzettend lief dat jullie ook aan haar denken... 

Wij kennen de familie. De mama is één van onze actrices en is al sinds haar 12 jaar lid in onze vereniging... We hebben haar kinderen allemaal weten geboren worden. Mijn dochters kwamen hen vorige week zondag nog tegen en ze vertelden honderduit over hoe gek die Loes wel kon zijn en hoe ze er naar verlangde om nog eens naar het theater te kunnen komen omdat haar mama (welliswaar voor de Corona) aan het repeteren was voor een nieuwe productie... 

En nu is Loes er niet meer... Maar overal hangen Unicorns aan het raam... Ook bij ons, deze  slinger maakte ik voor haar... Op een later tijdstip gaan we deze ook aan de ouders, zus en broer bezorgen... 



6 opmerkingen:

Sarah zei

Lieve Nancy. Zo knap dat jij dit doet! Heel mooi deze hele actie voor Loes. Sterkte daar. X

Anita van Deur zei

Ontzettend triest is het Nancy hier zijn geen woorden voor, je vlaggenlijn zal troost brengen, sterkte liefs xx

Nicole Parmentier zei

Wat een verdrietig verhaal Nancy... Afschuwelijk om zo je kind te verliezen. Alle steun en liefdevolle gebaren zijn dan vast heel welkom, zo ook jouw mooie slinger.

Unknown zei

Heel mooi Nancy, ik was er ook kapot van toen ik het hoorde. Ik stond dikwijls met Nancy aan de schoolpoort om Vince af te halen, zij haar gabber. En dan gebeurt zoiets, je kan het niet snappen hé. Prachtige slinger!

Marfien zei

Mooie slinger om haar te gedenken, jullie ook veel sterkte gewenst

Diny zei

Wat ontzettend verdrietig allemaal Nancy....ik zit je verhaal met kippenvel te lezen.
Wat mooi van je om op deze manier steun te betuigen.
Heel veel sterkte,
Diny