analytics

maandag 23 augustus 2021

rouwkaartje voor een trouwe viervoeter

Dag bloggers,

De vakantie zit er op hier en vandaag ga ik terug aan 't werk... Hoe mijn verlof was? Gelukkig laat ik de sfeer van mijn vakantie nooit van het weer afhangen, dus het was goed maar zoals steeds te kort. Ik heb een inhaalbeweging kunnen doen in mijn ateljee maar natuurlijk had ik graag wat meer kunnen doen. Ik heb zelfs vooruit kunnen werken voor september maar er liggen nog steeds een aantal 'to do's' te wachten en vooral kadootjes die ik zelf nog moet maken voor enkele babies die geboren zijn de afgelopen tijd... Tja, we mochten toch niet op bezoek gaan, dus dat komt nog wel... Maar gisteren zag ik op fb dat er ééntje al 2 jaar werd... oeps... dringend eens werk van maken dus... 

Vandaag toon ik jullie het rouwkaartje dat ik maakte toen Inge en Maries afscheid moesten nemen van Angel, hun trouwe viervoeter... 

Papier: Bazzil
Sterrenachtergrond en kartelboord: Lawn Fawn
Hart met hondenpootje: Paper Smooches



2 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Prachtig kaartje!
groetjes, Caroline

Anita van Deur zei

Prachtige kaart, succes met je werkweek.
xx