analytics

maandag 9 augustus 2021

knuffelbeer

Dag bloggers,

Dat komt er van als je vakantie hebt... helemaal vergeten om vanmorgen mijn kaart te posten... Zat al om 5u in mijn ateljee. Daarna opa Stanny naar de dagkliniek gebracht omdat die een onderzoek moet laten doen. Dochter en kleinkinderen opgepikt bij de garage omdat hun auto binnen moest en nu aan 't poetsen... En toen zag ik ineens mijn laptop liggen en toen viel mijn €... 

Knuffelbeer dus... omdat iedereen toch wel een keer een knuffel kan gebruiken... 


Tot morgen voor een nieuwe berenkaart!


3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een lief kaartje xx

Diny zei

Je bent er allemaal maar druk mee Nancy....maar gelukkig toch een mooi kaartje van je!
Groetjes Diny

Nicole Parmentier zei

Wat een snoepje, deze schattige berekaart! Ik ben al weer veel te lang niet bij je op bezoek geweest zie ik. Heel druk met werk maar ik ga nu even naar beneden scrollen want ik zag al een fantastische dierenfanfare hieronder!