analytics

maandag 16 augustus 2021

Frank 20 jaar dienst

Dag bloggers,

Hadden jullie een fijn weekend? Wij hebben hier moederdag gevierd. Dat is in Antwerpen steeds op 15 augustus en niet in mei... Soms vieren we ze allebei hoor, maar de hoogdag is wel die van augustus... Mijn kinderen zijn komen eten en ook mijn mama en de 2 schoonmama's... Ik maakte leuke kaartjes voor hen, die toon ik morgen misschien...

Maar eerst deze nog. Door de grote berenfamilie is de wachtrij erg lang geworden. Heb een heleboel in te halen nu... 
De taart en kaart voor collega Frank zijn feestje liet ik al zien. Maar ik maakte nog een 2de kaart van mezelf voor hem om zijn 20 jaar dienst te vieren. 
En dat werd deze:

Papier: Bazzil en Action
Woord: Crealies
Pop-up gedeelte: Karen Burniston




3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een leuk model kaart ook de kleur is mooi.
xx

Rosina zei

heel mooi dit mannenkaartje Nancy, en zo te lezen heb je een leuke moederdag gevierd gisteren
groetjes Rosina

GerJanne zei

Supergave kaart voor Frank!