analytics

vrijdag 27 augustus 2021

geniet van de kleine dingen

Dag bloggers,

Voilà, we zijn bijna het einde van de maand en dus ook bij mijn derde project voor het DT van 'in 't Woefke' beland. De middenstand stond heel augustus in de kijker in onze projecten en vandaag nodig ik jullie uit om een ijsje te gaan eten. Dat kan zowel bij de ijsjeszaak die lekker hun ijs zelf draaien, als bij het ijskarretje dat in de zomer vrolijk door de straten rijdt. Iedereen kent wel het belsignaal of het vrolijke deuntje en dan is het niet altijd gemakkelijk om er aan te weerstaan.

Op mijn kaart zie je alle smaken die de ijsventer te koop aanbieden op het draaiwieltje staan dezelfde kleuren… In de aanbieding: aardbei, vanille, pistache, meloen, chocolade, mokka en kriekenijs… Keuze genoeg…

Papier: Bazzil en Lawn Fawn
Snijmallen en stempels: Lawn Fawn
Ingekleurd met Copics








3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Leuke kaart met de lekker ijsjes.
xx

Nancy Soetaert zei

je laat me nu wel watertanden he met al die ijsjes...
Leuke kaart!
groetjes
Nancy

Sarah zei

Zo tof! Geweldig bedacht! Ik heb de set ook. Leuk uitgewerkt! Ik heb zin in ijs nu! 🍦