analytics

donderdag 19 augustus 2021

elke donderdag een kerstkaart - kerst papegaaien

Dag bloggers,

Laatste dag van mijn vakantie alweer. Gelukkig komt er nog een heel weekend achter dus heb nog 4 dagen om de dingen te doen die ik gedaan wou krijgen. Ik weet niet of alles wat gepland stond nog gaat lukken. Maar zo is dat toch steeds met vakantie hé? Die is toch altijd veel te kort. Feit is dat ik echt nog slaap moet inhalen en dat lukt maar niet. Gisteren zat ik tot middernacht in mijn ateljee en was vanmorgen toch alweer vroeg wakker... 

Het is donderdag, dus kerstkaartendag... 
En we zetten onze serie gewoon verder... Vandaag zijn de vogels aan de orde. Deze papegaaienkaart ging naar de verzorgers van de vogels. 


Ik ben nog niet op het einde van de serie. Yannick was nog niet uitgedeeld bij zijn collega's in de zoo dus er volgen de volgende weken nog meer beestige kaartjes... 

15 opmerkingen:

Diny zei

Ach....wat een schattig stelletje op je kerstkaartje Nancy....heel leuk gedaan!
Groetjes Diny

Antjes kaartcreaties zei

Wat een grappige kaart Nancy.
Heel verrassend met de twee knuffelende papegaaien.
Ze vieren echt kerst met hun kerstmutsen op.
De verzorgers van de vogels zullen heel blij zijn met deze kaart.
Groetjes en nog een fijne dag, Antje

Nancy Soetaert zei

Ook een hele mooie voor de vogelafdeling van de Zoo!
Groetjes
Nancy 52WTC

Caroline Cards zei

Super leuke kaart en die papegaaien met hun mutsjes zijn lekker fleurig!
groetjes, Caroline

GerJanne zei

Hahaha, deze is enig. De mutsjes passen perfect..En een fleurig kerstkaartje os ook wel eens leuk.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met schattige papagaaitjes leuk het ruitjes papier erachter
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Het zijn schattige papegaaien Nancy!
xx

Jantine zei

Deze kerstkaart is ook weer heerlijk vrolijk, Nancy! Wat een feest moet het zijn geweest in de ZOO.
En ja vakantie en vrije dagen zijn altijd veel te snel voorbij, ik heb ook altijd veel te veel plannen voor de tijd die ik heb...
Jammer dat het bijslapen ook niet lukt.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Rosina zei

Weer zo een geweldig leuke kerstkaart Nancy...prachtige kleurrijke vogels met een warme kerstmuts op...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Kaartenkraam zei

Geweldige vrolijke kleurrijke kerstkaart! Ik ben elke keer weer benieuwd wat de volgende zal zijn!

groetjes van Ank

Marijke zei

Leuk dat er nog geen einde komt aan de beestenkaarten! Ik vind ze super leuk! deze ook weer! Kan me voorstellen dat de verzorgers blij zijn met deze mooie kaarten. Fijn dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel leuk die kerst papegaaien Nancy. Lekker vrolijk die kleurtjes en het mooie dessin-papier past er perfect bij. Jammer dat je niet bijgeslapen komt, misschien te druk in je hoofd? Geniet nog van 4 vrije dagen.
Leuk dat je weer meedoet bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

marian zei

Ach, wat schattig weer die papegaaien met een kerstmuts.
Groetjes van Marian.

Laurespage zei

Een vrolijke kerstkaart ! Heel mooi gedaan.
Groetjes, laurette

martina's kaartjes zei

hahaha, grappige kaart, het lijkt wel of ze veel te vertellen hebben aan elkaar ! leuke kaart,
fijn dat je er weer bij bent deze week,
grtjs, martina DT 52 WTC