analytics

woensdag 25 augustus 2021

Kleurenkaartenteam schakel 8 - turkoois en geel - als de zon schijnt...

Dag bloggers,

Laatste woensdag van augustus en meteen ook de laatste woensdag van de grote vakantie... En meteen ook weer kleurenkaartendag en daar doen we heel graag aan mee... Ik maakte mijn kaart nog tijdens mijn vakantie en het werd meteen een serie van 3... Ik weet niet hoe het kwam, maar ineens lagen er 3 zonnen op mijn tafel... Misschien omdat we gewoon nood hebben aan het zonnetje... 

Papier: Bazzil en Action
Zonnen: Lawn Fawn en Gummiapan
Wolken: Lawn Fawn
woord en teksten: Lawn Fawn




Ik ben benieuwd wie er ook allemaal de zon als inspiratie gebruikt heeft en ga dan straks ook graag bij iedereen een kijkje nemen... Doen jullie dat ook? Het zal voor vanavond zijn, nu ga ik eerst een grote afwas doen. Onze machine heeft het begeven en ik wil alles nog klaar krijgen voor ik naar mijn werk vertrek...

Hieronder de lijst met alle deelnemers...


18 opmerkingen:

chantal zei

Het heeft geholpen , zoveel zonnen en de zon schijnt.
Ze zijn mooi.
Hopelijk is het gelukt met de afwas?
Liefs Chantal

Nancy Soetaert zei

Superleuke zonnige kaartjes Nancy. Hier in Zuid-Holland doet het zonnetje zijn best om er door te komen. Wordt vast een mooie dag, dankzij je zonnetjeskaartjes!
Groetjes
Nancy

Colien zei

Ja, de zon, daar is ie! ;)
Toffe, vrolijke kaartjes in de kleurtjes van deze maand!
grtz Colien

Anita van Deur zei

Ai de afwasmachine altijd jammer als hij stuk gaat, je kaarten vind ik heel mooi allemaal even gaaf.
xx

marijke zei

Nou je zonnetjes hebben succes! Ze zijn superleuk en heerlijk vrolijk! Groetjes Marijke

Petra-loves-paper zei

Wat een vrolijke, zonnige kaarten, daar kikker ik van op, mooi gemaakt 🤩

GerJanne zei

Hahaha, bij mij dus zonnebloemen. Jij hebt weer heel leuke kaarten gemaakt. EN soms heb je dat dat het goed lukt en je van het ene kaartje weer inspiratie krijgt voor een volgend...

Margreet zei

Tot nu toe ben ik nog geen kaartjes tegengekomen met de zon. En jij maakt er zomaar 3 mee. Gelukkig vandaag hier zon in het echt. Mooie, vrolijke kaartjes!
xxx Margreet

Laurespage zei

Het zomert volop op jouw blog en daar word je vrolijk van. Ik vind ze alle 3 even mooi.
Groetjes, laurette

Marfien zei

Het is gelukt, de zon heeft de hele dag geschenen, denk dat we allemaal maar zulke vrolijke kaartjes moeten maken . . .

Femminde zei

Wat een gave serie Nancy!! En ja een zonnetje kunnen we wel gebruiken. Gisteren was het hier een heerlijke dag.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Jantine zei

Vandaag was het gelukkig behoorlijk zonnig, misschien door de zonnige kleuren van het KKT. Je maakte drie erg leuke kaarten, Nancy!
Groetjes
Jantine

Creatiels zei

Wat spat de zon er af op je kaartjes. Je 1ste kaart met de mooie snijmal bind ik het mooist
Tja eens je een vaatwas gewoon bent.....
Hopelijk raak je snel door je te maken facturen voor je werk.
Groetjes en nog een fijne avond
Els

martina's kaartjes zei

laat het zonnetje maar meer zijn best doen, inderdaad ! vandaag was het hier wel van de partij, dus helemaal gepaste creaties vandaag
blij met je deelname deze maand alweer,
succes met de afwas zou ik zeggen...
grtjs,martina
x

Rosina zei

Ook jij ben lekker creatief bezig geweest Nancy..3 zulke mooie kaartjes in de mooie zomerse kleurtjes
En ja de vaat doen moet ik altijd met de hand...nog nooit een vaatwasser gehad...en de laatste maanden helpt manlief me daarmee...
groetjes Rosina

Diny zei

Wat een leuke kaartjes in de KKT kleuren Nancy!
Groetjes Diny

Nelleke zei

Nou je hebt je goed uitgeleefd hoor door er gelijk 3 te maken. Het zijn echte zonne kaarten geworden. Soms kun je de zon wel wat missen en toch vond ik deze zomer wel heel fijn met dit weer en gelukkig niet zo warm. Grappig kerstkaartje zag ik vandaag. Groet, Nelleke

Sarah zei

Dag Nancy, hier ben ik dan eindelijk!
Allereerst wil ik je bedanken voor je lieve reactie, Stipjes-Sarah , dat vind ik enorm lief klinken en het maakte me heel blij!
Maar van je zonnen word ik ook zo blij. Wat een geweldig toffe kaarten! Fijn weekend!