analytics

dinsdag 3 augustus 2021

friend beer

Dag bloggers,

Ach, ik doe er nog maar een beertje bij vandaag... Ik sta te popelen om andere kaarten te laten zien, maar nog 4 hierna en we zijn door de berenserie... 
Deze vind ik zelf wel leuk in de kraft-tonen... Een keer een rustig kaartje er tussen mag wel eens zeker? Deze stempel blijft een leuke om naar een goeie vriend of vriendin te sturen. Ik zou hem eens wat meer moeten gebruiken... Maar ook deze is er één uit de serie van oma Beer... Hij is al even bij haar en misschien ook alweer verstuurd... wie weet... 

Heb verder niet veel te vertellen... Ik ga wat vroeger vertrekken en nog een slaatje en brood oppikken want er is niet zo veel in huis... ;o) En gelukkig hebben wij hier een winkel bij een tankstation die om 6u al open gaat...

Papier: Bazzil en Action
Beren: Forever Friends
ingekleurd met copics



2 opmerkingen:

GerJanne zei

Een schattig kaartje is het! Die beertjes blijven toch wel heel leuk!

Monique zei

Je kaartje is prachtig in al z'n eenvoud. Deze beertjes hebben wij 27 en 24 jaar geleden gebruikt op de geboortekaartjes van onze kinderen. Kun je nagaan hoelang ze al meegaan.
Fijne dag, liefs Monique