analytics

vrijdag 13 augustus 2021

Bernadette 69

Dag bloggers,

Ik had vanmorgen net mijn pc open staan om mijn blog te schrijven toen ik bericht kreeg dat dochter Caroline bij de autokeuring stond aan te schuiven. Uiteraard had zij Eva en Noah bij... En die mochten niet in de auto blijven, de controleur zei dat ze mochten weigeren om de auto te keuren. Dus ben ik halsoverkop in mijn auto gesprongen en naar daar gereden... Dan maar meteen gecombineerd met het posten van een verjaardagskaart en even winkelen bij Makro. Daar ga ik steeds de mosselen halen voor moederdag en zondag is het zo ver...  

Op iets meer dan een uurtje was ik thuis. Daarna met manlief wat gegeten en nu met enkele uren vertraging snel mijn kaart posten... 
Ik heb momenteel niet echt geboorteprojectjes in de wachtrij staan, dus dan deze maar vandaag...  
Bernadette werd 69 en mocht een leuke kaart krijgen van haar schoonzus. Ze houdt van bloemen... Als ik 69 op een kaart moet zetten, maak ik steeds een wieltje dat kan ronddraaien rond zijn as... 69 is in alle richtingen hetzelfde hé? 

Papier: Bazzil en Action
Pop-up: Lawn Fawn
Bloemen: Lawn Fawn
Cijfers en tekst: Lawn Fawn




Fijn weekend allemaal!
Ik hoop vandaag en morgen nog wat in mijn ateljee te kunnen werken en op zondag eten we mosselen met onze kinderen en de bomma's... 

2 opmerkingen:

GerJanne zei

Wat een leuk idee, zo'n wieltje! Je kaart is top met al die bloemen.
EN ja... moeders zijn wel zo gek, he? Of oma's...

Creaellenknutselsite zei

wat een gaaf kaartje met de leuke kleuren en bloemetjes stansjes l
groetjes ellen