analytics

vrijdag 6 augustus 2021

Ella

Dag bloggers,

Mijn vakantie is begonnen met twee kleine logeetjes... Eva en Noah zijn blijven slapen. Slapen ja, dat was het plan... De kleinste terrorist is wakker geweest van pakweg 23 tot 3 uur vannacht... Hij heeft dan ook zijn zus nog mee wakker gemaakt die dan ook niet meer kon slapen... Het laatste uur heb ik met Noah beneden gezeten en dan is hij terug in slaap gevallen... Je wil niet weten hoe klein mijn ogen nog zijn op dit moment... ;o) Maar ik gun het Caroline wel om een keer goed te kunnen uitslapen. Manlief is al met de auto naar de controle want dat was ik vorige week vergeten... Oeps! En als je geen afspraak maakt, kan je maar best vroeg genoeg gaan anders moet je 3 uur aanschuiven... 

Het is vrijdag dus laat ik weer een babykaartje op jullie los. Deze maakte ik voor Ella in opdracht van collega Vanessa... Zij zit samen met de ouders van Ella in een fanfare en dat zag je ook op het kaartje. Ik heb het origineel in stukjes gesneden omdat ik de persoonlijke gegevens niet kon wissen... zo krijgen jullie toch een idee hoe het er heeft uitgezien... 
Omdat er zo veel op het kaartje stond, paste dit perfect in het kaartendoosje van Marianne Design... Dat was ook de wens van Vanessa... En de roze woken mochten ook niet ontbreken... 

Papier: Bazzil
Doosje: Marianne Design
Beestjes: Marianne Desing
Wolken: Lawn Fawn
Muzieknoten: niet gekend
Letters: Craft Emotions








Net als ik mijn bericht wil plaatsen, komt manlief plots terug binnen... Hij is anderhalf uur weg geweest, het is kalm op de autocontrole... Zij die nog moeten gaan, het is de moment!! Groene kaart, alles ok. We kunnen weer een jaartje verder... 

3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige baby kaart, dat is vlug gegaan met de auto.
Fijne dag xx

GerJanne zei

Wauw wat een ontzettend leuke kaart! Net zoiets als ik voor Jesse maakte. ZO leuk dat je de fanfare erin mee neemt!
En ga lekker genieten van je verlof.

Nicole Parmentier zei

Geweldig deze kaart!!!!