analytics

woensdag 18 augustus 2021

Frank 60

Dag bloggers,

Maandag zagen jullie de kaart van collega Frank die 20 jaar in dienst was. Vandaag de kaart voor een andere Frank die 60 werd. (kwestie van niet in de war te geraken). Ik post mijn kaarten zo goed als kan in chronologische volgorde en deze kwam gewoon mee in het rijtje... Ik ben nu mijn kaarten van de maand 'mei' aan het posten, sta wat achter door de grote berenserie... En het betert niet want de productie loopt erg op tijdens mijn weekje vakantie... Ik maakte weer een heleboel nieuwe kaarten, dus de wachtrij wordt langer en langer... 

Maar hier dus de kaart voor jarige Frank. Deze was in opdracht van vriendin Monique waarvoor ik ook de leuke serie kinderkaarten met potloodjes maak... Die volgen later nog...

Papier: Bazzil en Action
Cijfers en letters: Crealies
Tekst binnenin: Stamps





Geen opmerkingen: