analytics

woensdag 11 augustus 2021

congrats beer - de allerlaatste berenkaart

Tekst hier zetten


Om de serie af te sluiten, hier een kaart met een gouden randje... Met dit trouwkoppel sluit ik dan ook de serie af... Ondertussen werden er al een deel kaartjes verzonden... Hopelijk zijn de ontvangers er allemaal blij mee... 


Ok, toegeven... Het waren echt erg veel beren, dat vond ik ook toen ik er aan begon. Maar ik heb me reuze geamuseerd met deze serie. Het plan was om er 20 te maken en het zijn er 30 geworden. Ik wou oma Beer de keuze geven om er voor haar de 20 leukste uit te halen en ze kon niet kiezen, dus heeft ze ze maar allemaal genomen...
Voor zij die er niet genoeg van kunnen krijgen, of die de hele serie nog een keer willen terugzien... hieronder zie je ze allemaal nog een keer... 

































4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige serie beren Nancy!
xx

Nicole Parmentier zei

Geweldig!!! Ik had ze niet allemaal meegekregen dus superleuk dat je ze nog even bij elkaar hebt gezet. Zo knap dat je steeds weer iets anders hebt verzonnen met deze koddige beren. Ik vind het een superleuke serie geworden!

GerJanne zei

Nou dat is ontzettend leuk! De kaartjes zijn stuk voor stuk enig en ik kan me voorstellen dat je je geamuseerd hebt met al die beren.

Kaartenkraam zei

War een geweldig leuke serie. Ik heb er heel wat gemist door andere bezigheden de laatste weken dus leuk om ze nu allemaal ineens te kunnen bewonderen!

groetjes van Ank