analytics

donderdag 12 augustus 2021

elke donderdag een kerstkaart - kerst buffel

Dag bloggers,

Wat gaat de tijd toch snel als je vakantie hebt en leuke dingen doet. Gisteren heb  ik een hele dag in mijn ateljee doorgebracht en heb toch wel een aantal leuke dingen gemaakt. Maar daar zullen jullie nog even op moeten wachten... 
Vandaag is het weer kerstkaartendag en ik zet mijn dierenserie weer verder... Yannick wou ook een kaart voor de verzorgers van de buffels. En laat Marianne Design nu geen buffel in haar collectie hebben... Dus moest ik verder op zoek en vond deze bij Karen Burniston... Zelf ben ik er iets minder tevreden over omdat het dier op zich niet echt bij de hele collectie hoort... Maar de buffelverzorgers waren er niet minder tevreden over... Alweer geslaagd in de opdracht zeker? 

Papier:Bazzil en Action
Buffel: Karen Burniston
Cirkels: Crealies


Zij die nog even tijd hebben, mogen altijd even terug naar mijn vorige post scrollen... Daar zie je de hele serie berenkaarten die ik de afgelopen weken liet zien... 
Ik probeer vanavond of morgen nog eens een kerstkaartenronde te maken... 

15 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Een leuke kaart met mooie tekst. De berenserie is super!
groetjes, Caroline

Annemarie en Merit zei

ach ik vind het een schat van een buffel, heerlijk hoe zijn hoorns door zijn kerstmuts heen prikken.
Gezellig dat je er weer bij bent deze week.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

Anita van Deur zei

Wat een schattig kaartje, leuk de open MC cado stans.
xx

Creaellenknutselsite zei

weer een geweldig leuk kaartje hoe verzin je het toch steeds, je beren serie vind ik ook supergaaf
groetjes ellen

Rosina zei

Weer een geweldig leuk kerstkaartje voor de verzorgers van de buffels in de Zoo Nancy, erg leuk gedaan!!
groetjes Rosina
DT 52 WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Toch een schattige kerstkaart Nancy.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

marian zei

Nou ik vind het toch erg knap dat je toch kans ziet om voor al die soorten dieren een kerstkaartje te maken. Geweldig hoor, En dan die serie berenkaartjes ook zo super knap. Allemaal even leuk.
Groetjes van Marian.

marijke zei

Ik dacht eerst dat het de tekkel was met kerstmuts maar het is een buffel! Inderdaad anders dan decreet maar als de buffelverzorgers hem maar geslaagd vinden toch? Je berenkaartjes zijn allemaal schatjes! En weer zulke leuke ideetjes om te maken. Gezellig dat je meedoet met 52wtc. Groetjes Marijke

Diny zei

Wat een mooi kaartje Nancy......leuk gedaan met de kerstmuts!
Groetjes Diny

Jantine zei

Tip voor Marianne Design: een buffel in het assortiment opnemen. Ik vind dit eerlijk gezegd meer een soort hondje met hoorns, maar goed, je moet het doen met wat je hebt, natuurlijk en het is al zo tof dat je al die dierenkaarten voor de verschillende verzorgers hebt gemaakt!
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

karin zei

Leuk kerstkaartje Nancy.
Groetjes,
Karin

Antjes kaartcreaties zei

Wow, wat een buffel ... met veel fantasie zie je deze er wel in hoor.
Schattig kaartje Nancy.
Nog een fijne vakantie.
Groetjes Antje

Laurespage zei

Heel, heel mooi ! Leuke kerstkaart.
Groetjes, laurette

!neke zei

Super leuke kaart !!!
Groeten Ineke
DT 52 WTC

Nancy Soetaert zei

zeker een leuke buffelmuts, zou ook geen gepaste malletjes hebben hiervoor... Maar een toffe kerstkaart voor de buffelverzorgers!
Groetjes
Nancy 52WTC