analytics

woensdag 4 augustus 2021

post beer

Dag bloggers,

Ik ben iets later, dus moet ik me haasten want ik moet bijna vertrekken... Vanmorgen heb ik nog snel het vuilnis gesorteerd. Moet ook gebeuren... Ik heb de koffer vol gestoken want de container wordt vandaag geleegd en hij is nog niet vol... Dus profiteer ik om de vrije plaats nog wat op te vullen. Geeft toch weer een goed gevoel dat er weer wat rommel weg is... 

Ach ja, we doen nog maar een keer een beer vandaag... Morgen is er kerst-post en ik heb gisteren mijn kaart voor de uitdaging nog gemaakt... Dus wordt het even iets anders... 

Deze beer zegt vrolijk "Hallo" terwijl hij zijn post dicht maakt om te verzenden, leuk toch?  En terwijl ik dit typ, ontdek ik net iets nieuws op mijn pc... Als ik op het knopje 'windows' klik en op punt, verschijnen er emoticons die ik in mijn bericht kan plaatsen... Wist ik nog niet... Leuk!! 😜 Ga ik dus nog wel meer gebruiken... 

Papier: Bazzil en Action (er zit glans op de hartjes, dat zie je als je de foto uitvergroot...)
Beer: Forever Friends
ingekleurd met Copics
Tekst: Taylored Expressions
Boordje rond Beer: Lawn Fawn
Lintje uit voorraad



Geen opmerkingen: