analytics

zaterdag 21 augustus 2021

laat ons gaan shoppen...

Dag bloggers,

Per uitzondering een keer een post op zaterdag... Gewoon omdat hij vandaag ook op de blog van 'in 't Woefke' verschijnt... En de wachtrij kaarten is zo lang dat ik een keer een uitzondering maak... 

Inge heeft augustus uitgeroepen tot maand van de kleine zelfstandige. We gaan dus shoppen op onze kaarten. En dat heb ik bij deze dan ook letterlijk genomen. De Lawn Fawn set ‘Village shops’ is er ééntje met leuke winkeltjes en accesoires. Ik maakte er voor deze kaart een winkelstraat mee… De kaart zelf is met een stans uitgesneden voor ‘line slime’ kaarten… De straat is een nieuwe snijmal van Lawn Fawn. De wolken maakte ik met een wolken-sjabloon, eveneens van Lawn Fawn. Zowel de stans als de wolkensjabloon zijn geschikt voor lange 'slimline'-kaarten.

Deze kaart kan dienst doen om iemand uit te nodigen om te gaan shoppen voor hun verjaardag. Dat doe ik ook steeds met mijn kinderen als ze jarig zijn.

Kaart: slimline (heb er al zo veel dat ik het merk niet meer weet...)
Stempels: Lawn Fawn
ingekleurd met Copics
Straat: Lawn Fawn
Wolken: sjabloon Lawn Fawn


2 opmerkingen:

GerJanne zei

Het is een heel leuk kaartje met de winkelstraat! Grappig als uitnodiging.

Diny zei

Dit kaartje leent zich zeker goed om iemand uit te nodigen om te gaan shoppen Nancy....heel erg leuk gedaan!
Groetjes Diny