analytics

dinsdag 24 augustus 2021

Corneel 8

Dag bloggers,

Mijn eerste werkdag zit er op... Ik ben de volle 10u bezig geweest met het antwoorden en oplossen van alle mails die in mijn mailbox zaten... En dat slechts van 2 weken... Het was de moeite... De volgende dagen weet ik zeker wat te doen want de facturenstapel is inmens... Ik ga me niet vervelen...
Ook de start van het theaterseizoen komt er aan... Gisterenavond nog onze eerste bestuursvergadering gehad. Ik lag om kwart voor 12 in mijn bed. Hopelijk komt er straks geen klopje...

Vandaag staat de verjaardagskaart voor Corneel op het programma. Voor vriendin Monique maak ik het hele jaar door kinderkaarten in een thema. En dit jaar is dat 'kleur zelf jouw verjaardagskaart'... Monique is alvast enthousiast en de kinderen ook... Vorig weekend kreeg ik de eerste foto van een gekleurde kaart opgestuurd. Wel fijn als er reacties komen... Deze ging naar Corneel. Hij werd 8 dus voor hem ook 8 kleurpotloodjes.




1 opmerking:

Marfien zei

Leuk idee en een hele gave kleurplaat (ook al is ie klein)