analytics

vrijdag 5 januari 2024

verjaardagskaart met bloemen voor Karolien

Dag bloggers,

In oktober mocht ik een verjaardagskaart maken voor Karolien. Zij is een fan van 'datura's', dat is een plant (boom) met erg welriekende grote bloemen. Mijn schoonmoeder heeft er zo één in haar tuin staan en die zijn zo mooi als ze in bloei staan. Nu moest die plant mee op de kaart. Meestal zijn ze geel of wit maar ik vond online een leuke foto van een roze versie. En die inspireerde mij tot volgende kaart. Ik vond er papier bij in de perfecte kleuren... 
De besteller was er erg blij mee... Ik hoorde achteraf dat Karolien er ook enthousiast over was en dat ze al langer op zoek was naar zo een roze exemplaar. Leuk toch?




5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Super mooie kaart. Fijn weekend

Claudia's kaartjes zei

das een toffe kaart. Zo mooi.
Wonderful creation
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het mooie plaatje het design papier past er heel goed bij
groetjes ellen

GerJanne zei

Ja, die zijn prachtig! Heel mooi kaartje met de bijpassnede kleuren papier.

marian zei

Een prachtige verjaardagskaart.
Groetjes van Marian.