analytics

maandag 29 januari 2024

fietskaart voor Danny 60

Dag bloggers,

Hadden jullie een fijn weekend? 
Ik heb het mijne vooral in mijn ateljee doorgebracht. Het plan was om een kaart te maken voor het KKT van volgende woensdag. Dat zijn er 6 geworden... En ik ging dan nog een kerstkaart voor de uitdaging van het KKT maken maar daar ben ik niet aan toe gekomen. Ik heb wel ook de 3 kaarten voor mijn workshop van februari al zo goed als klaar, ook niet slecht... Dus al wel wat vooruit gewerkt. Ik kan van een productief weekend spreken... 

Vandaag krijgen jullie een fietskaart. Deze ging naar de nonkel van een collega die hier naar vroeg. De nonkel woont in Spanje en als ik het mij goed herinner, organiseert hij daar fietstochten voor toeristen. De kaart vertrok met een familielid die naar zijn feest ging. De besteller was enthousiast, hoop nonkel Danny ook... 

Deze werd en drieluik met ook een leuke achterkant... 




Morgen volgt er nog eentje in dit genre... Kom dus maar kijken als je deze al leuk vond... 

4 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een productief weekend heb je gehad altijd fijn om vooruit te werken.
je kaart van vandaag ik ook leuk geworden echt voor een fiets fanaat, leuk om er een drieluik van te maken
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Gaaf kaartje Nancy! Fijne dag xx

marian zei

Een super mooie kaart voor de man die van fietsen houd. En ik las dat je een fijn productief weekend had.
Groetjes van Marian.

GerJanne zei

Heel leuk! Toepasselijk! En je bent mooi op tijd voor woensdag!