analytics

vrijdag 19 januari 2024

geboortekaartje voor en van Nomé

Dag bloggers,

Een tijdje geleden is Nomé geboren. Zij is het dochtertje van Merit en Pascal en het eerste kleinkindje van blogmaatje Annemarie. Zij en Merit maken echt prachtige kaarten en ik volg hen graag. 
Nu moesten zij wel even wachten op een felicitatiekaart van hieruit want dat duurde even door tijdsgebrek. Maar ondertussen lieten ze weten dat ze er heel blij mee waren en dat is wat telt. Ik maakte zowel voor de ouders als voor de fiere grootouders een kaartje in de stijl van het geboortekaartje dat Annemarie een keer op haar blog liet zien. En ja, dan kunnen de kleuren al een keertje een klein beetje afwijken. (zie laatste foto)
Maar ze zagen meteen waar ik mijn inspiratie had gehaald en dat was fijn. Annemarie stuurde me dan ook een foto waar beide kaarten samen op staan, altijd fijn om die te ontvangen... Ze vertelde me ook dat beide kaartjes op de kinderkamers staan, zowel bij de ouders als bij de fiere grootouders. Leuk toch?





6 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

leuk, geslaagd kaartje, mooi
grtjs,martina

Anita van Deur zei

Prachtig Nancy!! Liefs Anita

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de droogbloemen het blijft apart
groetjes ellen

Claudia's kaartjes zei

Zo mooi en tof met die bloemen..
Stunning card.
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls

GerJanne zei

Je had dus mooi de tijd om de kaartjes te maken naar aanleiding van het voorbeeld. heel gaaf. En leuk dat ze een foto stuurde!

marian zei

Prachtige kaarten heb je gemaakt voor de kleine Nomé.
Groetjes van Marian.