analytics

dinsdag 30 januari 2024

Fietskaart voor Erik 60

Dag bloggers,

Terwijl ik de kaart voor 'nonkel Danny' aan het maken was, de nonkel van een collega van één van de takken van ons bedrijf, dacht ik aan mijn eigen collega Erik. Ook hij werd 60 in november en ook voor hem wou ik een leuke kaart maken. En laat het nu zijn dat hij nog niet zo lang een nieuwe fiets gekocht had. Hij is ook fervent fietser en elk vrij moment trekt hij er in zijn eentje op uit. En dat bracht mij tot volgende kaart. Zelfde papier, ander model dan gisteren. En hij geeft het niet graag toe, staat niet graag in de belangstelling (werkt ook NOOIT op zijn verjaardag) maar hij was hier wel blij mee hoor!




4 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Toffe kaart!

martina's kaartjes zei

een toffe kaart is het zo geworden ! mooi
grtjs,martina

Creaellenknutselsite zei

ook deze is weer leuk geworden met de fiets erop en de leuke details
groetjes ellen

Claudia's kaartjes zei

Leuk gemaakt!!
Very nice
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls