analytics

maandag 22 januari 2024

pensioenkaarten voor Linda en Herlinde

Goeiemorgen bloggers,

Hadden jullie een fijn weekend? Wij hebben gefeest voor Walter zijn verjaardag. Vrijdagavond zijn onze kinderen komen eten. Wat was het leuk om de hele bende samen te hebben. Enkel dochter Jentel was er niet, zij werkt nachten... Zondag zijn dan 'de bomma's' op bezoek geweest. Walter maakte samen met Eva en Noah wafels en pannekoeken. Zelfs Mam was er, de grootmoeder van Eva en Noah uit Senegal. Zij is hier voor 6 weken op bezoek en dochter Caroline had haar opgehaald. Het was een fijn weerzien... 

Vandaag heb ik twee pensioenkaarten. Er gingen twee oud-collega's van vriendin Vera met pensioen en zij mocht naar hun afscheidsfeest gaan. En nu de droogbloemen binnen handbereik staan, is het niet moeilijk om die op kaarten te zetten. Deze waren dan nog wel van voor ik het hele rek bloemen had, maar toch... Ze stonden steeds binnen handbereik...





4 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

als nog van harte gefeliciteerd met Walter, gezellig zo met de hele familie bij elkaar om het te vieren
wat heb je weer mooie kaartjes gemaakt met de droogbloemen leuk model heb je gebruikt
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Wauw super mooi! Fijne dag liefs Anita

Claudia's kaartjes zei

Super joch. Mag je heel blij om zijn ,met zo’n mooie creatie. Leuk weekend zo. En je kaartjes super met die droogbloemen.
Briljant card, very classy
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls

GerJanne zei

Dat klinkt als een supergezellig weekend! Zo de hele familie (bijna) bij elkaar!
Je kaartjes zijn chique! Komt vast door dat goud.