analytics

donderdag 25 januari 2024

elke donderdag een kerstkaart - kerst-koekenmannetje

Dag bloggers,

We zijn al week 4 en ook net een maand na kerstmis... Wat gaat het snel... Bij het begin van de maand begon ik een serie te tonen. Eerst de kerstman, daarna Rudolf het rendier en vandaag als derde kaart van de serie het koekenmannetje... Er volgen er nog 2 maar volgende week eerst de nieuwe uitdaging... Heb ze net gezien en ik moet er eens goed over nadenken want ik heb geen snijmallen of stempels met kerststallen... Dan zal ik in mijn Marianne-collectie of tussen mijn Catjes van Cats on Appletrees moeten gaan zoeken... Maar eerst deze dus... 


Gisteren maakte ik nog een rouwkaart en vanavond heb ik hier workshop. Er hangt creativiteit in de lucht... Maar eerst een werkdagje en ik denk wel dat ik straks wat tijd heb om een kerstrondje te maken... 



16 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het paperkoek mannetje en de leuke details,
je hoeft voor de nieuw uitdaging geen heel kerstverhaal of zo te maken je mag ook een dier gebruiken, schaap ezeltje enz. die heb je toch wel?? je hebt voor je zoon toch zo'n hele dieren serie gemaakt een paar jaar terug zit vast wel wat bij hahahahha succes
groetjes ellen

Antjes kaartcreaties zei

Super leuke kerstkaart met het peperkoekmannetje Nancy. Grappig achtergrondpapier en mooie kleuren.
Groetjes Antje

martina's kaartjes zei

deze is leuk geworden, dat schudgedeelte er ook nog bij, mooi
grtjs,martina

Caroline Cards zei

Mooie kaart met dit leuke koekmannetje en mooi papier!
Groetjes, Caroline

Annemarie en Merit zei

Wat zijn het toch geweldige koekenmannetjes, heel leuk kaartje.
Gezellig dat je er weer bij bent deze donderdag.
Lieve groetjes Annemarie en Merit.

marian zei

Heel erg leuk deze schudkaart met het peperkoekmannetje. Een gezellige kaart.
Groetjes van Marian.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke stans is dat en je maakte er een mooie kerstkaart mee Nancy.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

joke zei

Wat een gezellig pepermannetje weer met het label en schudgedeelte. Mooi designpapier erbij.
Groetjes Joke

De Hobbykamer van Petra zei

Wat een enige schudkaart met het peperkoekmannetje. Hij staat er echt te shinen in de tag. Heel erg leuk.


Lieve groet, Petra

Laurespage zei

Nancy, wat een mooie kaart met je peperkoekemannetje.
Ja, ik ben ook weer volop aan de slag. Dinsdag hebben we met de bewoners van de assistentiewoningen gestempeld met elastiekjes. En de dames hadden er zin in.
Dit zijn dan de achergronden die we nog een beetje bewerken en daar de bewoners hun verjaardagskaartjes van maken. Maar die mogen ze natuurlijk niet meer zien.
ik laat er volgende week wel een aantal zien.
Groetjes en fijn weekend,
Laurette

Jantine zei

Wat een leuk koekenmannetje, Nancy, je zou er zo in bijten... hij lijkt op het koekenmannetje uit de film Shrek. Je mag tegenwoordig wat langer nadenken over onze uitdaging he, dus je vindt vast ergens een schaap of een ezel, of een os of kameel...
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

GerJanne zei

Wat een geinig kaartje is het! Dat koekmannetje is zo superleuk!

Anita van Deur zei

Leuke kaart met deze snijmal van het koekmanneke, liefs Anita

Nancy Soetaert zei

Tof kaartje met dit peperkoekpoppetje!
Fijn weekend
Nancy 52WTC

!neke zei

Heel leuk met dit manneke !!!!
groeten Ineke
DT52wTC

Marjolein zei

Wat een leuke kaart met het schudgedeelte. Lekker vrolijk :)
En je geboortekader is ook erg mooi. Zo leuk als je een gepersonaliseerd cadeau kunt maken. Groetjes en fijne zondag,
Marjolein