analytics

maandag 8 januari 2024

jubileumkaarten

Dag bloggers,

Hadden jullie een fijn weekend? Het onze was heel erg gevuld. Zaterdag is dochter Elise verhuisd. Ze kregen vorige dinsdag de sleutel van hun huis. Woensdag zijn ze meteen beginnen schilderen met de hulp van broer en zussen. Manlief is mee gaan klussen en zaterdag om 11u was de hele inboedel al verhuisd van verschillende adressen naar het nieuwe huis. Nieuwe meubels werden in elkaar gezet, dozen werden leeg gemaakt en alles kreeg een plaats.
Ik was oppas voor de kinderen en voorzag de werkers zowel vrijdag als zaterdag van verse soep met brood. Ondertussen ben ik nog verder gegaan met de opruimwerken in mijn ateljee. En nee, ik ben nog niet klaar... 
Zondag hadden we hier de gemeentelijke nieuwjaarsborrel en hebben we de kerstboom afgebroken. Alles is weer netjes opgeborgen en vandaag komen de vuilnismannen rond om de kerstbomen op te halen. Ja, wij zetten nog elk jaar een echte boom, zo gezellig... 

Ik kreeg de vraag om enkele jubileumkaarten te maken. En omdat dit wel een leuke is (ik maakte ze al meer) heb ik ze ook voor deze stellen gemaakt. 



1 opmerking:

Creaellenknutselsite zei

wat leuk voor Elise dat ze is verhuisd heerlijk een eigen stulpje
wat een mooie kaartjes heb je gemaakt zo leuk met het hartjes papier en de grote cijfers erop
wij zetten al heel lang geen kerstboom meer neer ivm de ruimte kon niet meer in min kast en het stond gewoon helemaal in de weg
groetjes ellen