analytics

dinsdag 9 januari 2024

bloemenkaart voor Tante Mit

Dag bloggers,

De besteller van de kaar voor Karolien die ik vorige week liet zien, had ineens een aantal kaarten gevraagd. Ook deze die voor haar 'Tante Mit' was. Ook dit mocht een bloemenkaart zijn. Tja, langs de kant van mijn ex-man zitten we echt in een bloemenfamilie, dus zijn bloemenkaarten ons niet vreemd... ;o) Met een leuke tekst er bij, de naam in grote letters en een strik... Meer moet dat niet zijn... Op de binnenkant komt alles nog een keer terug...




5 opmerkingen:

Claudia's kaartjes zei

Hé das een leuke kaart
Oh, this is so cute
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke details, leuk hoe je de strook aan de binnenkant terug laat komen
groetjes ellen

marian zei

Prachtige kaarten heb je weer gemaakt.
Groetjes van Marian.

Nelleke zei

Nouleuk toch? Nou hou ik wel van bloemen en maak ze graag. Deze ietwat stoere kaart met lieflijk papier maakt het tot een hele mooie kaart. Groetjes Nelleke

GerJanne zei

Heel mooi en persoonlijk zo! Ook prachtig die binnenkant!