analytics

woensdag 24 januari 2024

Pluk de dag

Dag bloggers,

In oktober was ik goed op dreef met mijn droogbloemen. Dat zal er dan ook mee voor gezorgd hebben dat ik in december de aankoop van een heel lot heb durven doen. Als je dat verhaal nog eens wil lezen, klik dan hier.

Vorige zomer had ik al een aantal kaders gemaakt en die waren zo populair dat ik er in oktober nog een paar maakte. Deze maakte ik op bestelling voor de twee dames die op pensioen gingen en waar ik de kaarten maandag van toonde. Ik heb nog van die leuke kadertjes en dus ook nog mogelijkheden. 




Morgen denken we alweer aan Kerstmis. Komen jullie dan terug kijken voor een nieuwe kerstkaart? 

3 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaders met het mooie tafereeltje met de droogbloemen
groetjes ellen

GerJanne zei

Wat een mooie kaders heb je gemaakt. Die droogbloemen zijn absoluut bij jou in goede handen!

Anita van Deur zei

Ze zijn weer top Nancy! Liefs Anita