analytics

donderdag 11 januari 2024

elke donderdag een kerstkaart - rendier schudkaart

Dag bloggers,

Vorige week was de uitdaging een kerstman of kerstvrouw op de kerstkaart te laten zien. Ik had geen tijd om iets nieuw te maken alhoewel ik wel graag mijn kerstvrouw een keer uit de verpakking had gehaald... Die zit al een jaar te wachten. Hopelijk lukt dat één van de volgende maanden. Maar ik had nog een serie gemaakt eind vorig jaar en daar zat ook een kerstmankaart tussen. Die zagen jullie vorige week. Ik ga dus maar even verder met deze serie en vandaag laat ik het rendier op jullie los... Maar geen nood, het is een schattige en ook hiervan maakte ik een schudkaart. Ook deze komt iedereen een fijne kerst wensen... Het werd alweer een serie van 6. Sommigen zijn verkocht en misschien kreeg iemand van jullie hem wel in de brievenbus... 



15 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een leukerd op je kaart Nancy! Fijne dag.

Caroline Cards zei

Heel leuk met dit lieve rendiertje!
Groetjes, Caroline

Nancy Soetaert zei

Dat rendier zit met zijn neus tegen het raam geplakt, wil er vast uit... 😏
Fijne donderdag
Nancy 52WTC

Creaellenknutselsite zei

ach wat jammer voor het kerstvrouwtje moet ze weer een jaar wachten haha
wat een mooi kaartje met het guitige rendier, het is net of hij je toelacht, leuk met het schudmateriaal erbij
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

Wat een schat van een schudkaartje...
Je hebt mail hoor Nancy, eindelijk!!

Gezellig dat je meedoet met een wekelijkse kerst/winter kaart.
We hopen je dit jaar weer veel te kunnen zien met je mooie creaties.
Lieve groetjes Annemarie en Merit, DT52WTC.

marian zei

Wat een schattige kerstkaart met dat leuke rendier.Erg leuk dat je er een schudkaart van hebt gemaakt.
Groetjes van Marian.

Marijke zei

Een leuk kaartje met zo'n schudgedeelte! En Rudolf ervoor doet het altijd goed! Leuk gedaan! Fijn dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke.

!neke zei

Heel erg leuk zo !!!!
groeten Ineke
DT52WTC

Jantine zei

Heel leuke kaart, Nancy! En ik hoop ook dat je kerstvrouw binnenkort uit haar verpakking mag... ZO jammer, dat een dag maar 24 uur heeft...
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Laurespage zei

Een hele mooie schudkaart heb je gemaakt Nancy.
Groetjes, laurette

bolletjelucky.blogspot.com zei

Kiekeboe zegt Rudolph tussen de schudsels, hihi. Een leuke , mooi gemaakte kerstkaart Nancy.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Caroline zei

zo lief, echt hier smelt ik van
groetjes Caroline

joke zei

Je kerstvrouw komt vast wel een keer uit de verpakking, deze schudkaart is ook weer heel mooi.
Groetjes Joke

Yvonne zei

Wat een schattig rendiertje op je kaart Nancy.

Groetjes, Yvonne.

Kaartenkraam zei

Dat glimlachende rendier doet het voor mij en zo leuk dat je er ook nog een schudkaart van hebt gemaakt!

groetjes van Ank