analytics

vrijdag 26 januari 2024

Geboortekader en kaart voor Esmée

Dag bloggers,

Hier ben ik op een vrijdag nog een keer met een geboortekader. Op het einde van vorig jaar maakte ik er nog een paar. 
Deze ging naar Esmée, het dochtertje van één van Yannick zijn voetbalvrienden. Nu wil het zijn dat wij de mama van de papa van Esmée goed kennen. Haar man en jongste zoon zitten al enkele jaren in onze theatervereniging en zij is sinds dit seizoen ook lid geworden. Ze had voor de geboorte al gevraagd of ik voor haar zo'n kader wou maken voor haar eerste kleinkind. Yannick wou dan weer graag een felicitatiekaart geven en zo maakte ik een setje. De bestellers waren alvast tevreden. 






Voor de naam ging ik even langs bij vriendin Sonja. Ik had niet meteen het juiste alfabet om hem te maken en zij sneed hem voor me uit met haar Silhouette. 


6 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wauw heel leuk Nancy, fijn weekend liefs Anita

martina's kaartjes zei

helemaal leuk is dit setje geworden,
en je ziet, zo'n silhouette.... toch gemakkelijk he ? :)
grtjs, Martina

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kader met de bijpassende kaartje in de zachte kleurtjes
groetjes ellen

Claudia's kaartjes zei

Oh, da is geweldig
Stunning card, great job
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls

GerJanne zei

Heel gaaf zeg! Leuk zo'n kader als herinnering...

Cinderella zei

Hoi Nancy,
Wat een leuke geboorte set heb je gemaakt.
Heel mooi .
Fijn weekend
Liefs en Creatiefs
Cinderella
XX