analytics

dinsdag 2 januari 2024

fietskaart voor Pol 85

Dag bloggers,

Gisteren is het er niet van gekomen om iets te posten. Op feestdagen leef ik meestal in weekend-modus en dan durf ik mijn blog al een keer te vergeten. Dus mag ik jullie vandaag nog mijn allerbeste wensen sturen en ik hoop dat het voor jullie allemaal een jaar mag worden met vele fijne momenten, een goede gezondheid en genoeg creatieve ideeën... 

Vandaag mag ik terug aan het werk en komt alles terug in het gewone ritme. Dus snel nog een post voor ik moet vertrekken... 

In oktober werd Pol 85. Ik ken hem zelf niet maar mocht in opdracht een kaart voor hem maken. En omdat hij van fietsen houdt en dat nog altijd kan, mocht er een fiets op zijn kaart. En als de besteller dat vraagt, dan doen we dat! Het werd alweer een drieluik... Besteller was erg tevreden, ik hoop de ontvanger ook... 





4 opmerkingen:

GerJanne zei

Ha Nancy,
hij werd 85 dus, hihihi.... je schrijft in je verhaaltje 82...Maar het is een heel leuke kaart! Drieluiken zijn ideaal voor wat DP wegwerken...

Creaellenknutselsite zei

ook voor jouw een goed, gezond en creatief 2024
wat een mooi drieluikje heb je gemaakt met de fiets erop en de leuke details binnen in
groetjes ellen

Claudia's kaartjes zei

dees is zo leuk, tof gedaan
Very sweat card.
Mijn beste wensen voor het nieuwe jaar!
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls

Francisca zei

Wt een leuke kaart !
Francisca