analytics

maandag 17 april 2023

Yana 29

Dag bloggers,

Op het moment dat ik normaal dit bericht zou schrijven, ben ik op weg naar Zaventem. Als alles goed gaat, landen beide dochters en kleinkindjes om 5u en zijn wij er om hen op te wachten. Want wat het extra spannend maakt... De dochters moeten om 8u op hun werk zijn en ik eigenlijk om 7u. Maar ik heb wel verwittigd dat ik iets later zou kunnen zijn als het allemaal iets zou uitlopen. Op tijd landen is één ding, de bagage meteen krijgen is een tweede zaak. We zien dus wel hoe het loopt. Daarom heb ik dit bericht gisterenavond al voorgeprogrammeerd. 

Ik kreeg de vraag om een kaart te maken voor Yana die 29 werd. Ze houdt van paarden en aan de binnenkant mocht een flapje om geld in te steken... 
Deze techniek gebruikte ik al in het begin van mijn kaarten-maak-periode maar ik vind ze nog steeds fijn om te doen... 



En nu ga ik boterhammen smeren. Doe dat normaal nooit 's avonds maar om 4u opstaan is al vroeg genoeg. En beide dochters willen wel een lunchpakket om morgen mee naar hun werk te nemen... 

5 opmerkingen:

Diny zei

Mooi kaartje door zijn eenvoud Nancy!
Groetjes Diny

martina's kaartjes zei

helemaal mooi en geslaagd is dit kaartje
grtjs,martina

Creaellenknutselsite zei

wow wat een mooi kaartje met de mooie paardenstempels,
gezellig dat je dochters en kleinkinderen weer thuiskomen ik hoop dat alles op tijd zal zijn met landen en bagage
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Wauw leuk dit kaartje, waar zouden de kinderen zijn zonder mama!

GerJanne zei

Leuke kaart voor Yana. En op een goed moment hebben we voor elke gelegenheid wel wat tussen onze spullen liggen, he??