analytics

donderdag 20 april 2023

Ho Ho Ho Merry Christmas

Dag bloggers,

Ik ben later vandaag, het was een korte nacht en het wordt dus ook een kort bericht. Gisteren hadden we avant-première van ons nieuwe theaterstuk. Zoonlief speelt de hoofdrol en manlief doet ook mee. Het werd veel te laat... Tja... 
De mannen hebben vrij vandaag maar ik moet werken. En moet net vandaag een dagje naar Brussel waar ik de hele voormiddag vergaderingen heb. Het wordt een lange dag... 
Maar hé! Mijn oudste dochter is jarig vandaag, zij wordt 35! En dat gaan we vanavond vieren! Dus heb wel iets om naar uit te kijken! Dat wil ook wel zeggen dat ik vandaag 35 jaar mama ben en dat is toch wel heel speciaal!

Ik ga nog even door met de Ho Ho Ho-kaartjes en laat vandaag deze leuke, oude kerstman op jullie los. De nieuwe van MD zit nog in de verpakking. Deze lag nog klaar om zo maar op een kaart te plakken en dat is ook wel een keer handig... En met de gouden letters en de gouden sterren op het papier, krijgt deze kaart meteen iets feestelijks! Ik maakte alweer een setje van 4, goed voor de voorraad... 


Het gaat vandaag waarschijnlijk niet lukken om bij jullie langs te komen, maar dan doe ik dat zeker morgenvroeg!

13 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Leuke kaart en gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter, succes met de drukke werkdag.

martina's kaartjes zei

een leuke kaart heb je gemaakt zo !
veel plezier vandaag,
grtjs,martina

Caroline Cards zei

Gefeliciteerd met je dochter en het is inderdaad grappig om te lezen dat jij ook 35 jaar mama bent!
Je maakte een mooie hohoho kaart met deze leuke kerstman!
Een gezellig feestje vanavond en groetjes, Caroline

Annemarie en Merit zei

heel leuk deze lekkere vrolijke vriend op de kaart, HO HO HO lekker in het bling bling echt feestelijk.
Fijn dat we je vandaag weer zien op kerstkaarten donderdag.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Jantine zei

Poeh, om na zo'n korte nacht naar Brussel te moeten voor vergaderingen, ik benijd je niet. Leuk dat jullie avant-premiere hadden èn van harte gefeliciteerd met je oudste dochter!
Je kaartje is heel erg leuk met dit kerstmannetje en de grote HOHOHO!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Creaellenknutselsite zei

allereerst van harte gefeliciteerd met je dochter een fijne avond met het feest
wat een mooi kaartje met de leuke kerstman en de grote letters ernaast
groetjes ellen

Diny zei

Wat een leuke kaart met de kerstman Nancy!
de kaart waar jij gisteren op reageerde bij mij is inderdaad voor onze schoonzoon in Australie. Wat jij voorstelde van de surfplank....daar zeg ik geen nee tegen....dat zou leuk zijn....alvast bedankt!
Groetjes Diny

marian zei

Allereerst hartelijk gefeliciteerd met je dochter, 35 jaar mama ja,ja, een hele tijd maar dan ga ik je overtreffen. Mijn dochter was dinsdag jarig en werd 55, dus ik ben al 55 jaar mama.Altijd baas boven baas hè. Zelf was ik zondag jarig en werd 77. Dus ik was twee dagen 22 toen mijn dochter geboren werd.
Succes vandaag met vergaderen en leuke avond gewenst.
Je kaartje is trouwens weer heel leuk en mooi geworden.
Groetjes van Marian.

joke zei

Ja , je bent laat, geen no. 1 dit keer. Lief kaartje weer. Gefeliciteerd met je dochter en een gezellige avond.
Groetjes Joke

GerJanne zei

Nog van harte met je oudste dochter! Leuk dat jouw oudste ook van 1988 is, net als de onze.
Je kerstkaart is leuk!

Colien zei

Nog proficiat met je dochters verjaardag! Mooie kerstkaart(en) maakte je, grappig dat jij ook nog even in het HO HO HO thema bleef hangen ;)
grtz Colien

!neke zei

Gefeliciteerd !!!
Je kaart is heel gaaf !!!
Groeten Ineke
DT52WTC

Laurespage zei

Proficiat voor je dochter haar verjaardag. Geniet er maar van !
En je kaartje is Supermooi
Fijn weekend. Laurette