analytics

dinsdag 4 april 2023

kippenkaart voor schoonvader

Dag bloggers,

Vandaag is de vader van mijn man jarig. We gaan er straks zeker langs. En ik ben niet zeker wanneer het ontstaan is, maar ik maak al jaren een verjaardagskaart voor hem met kippen. Dat komt omdat hij ook al jaren kippen heeft. Zij hebben een extra stuk grond waar zijn werkplaats op staat, waar hij ook jaren een groententuin heeft gehad en waar dus ook kippen op staan. En eigenlijk vind ik kippen ook wel leuke dieren... Wij hebben er ook lang gehad. Dus deze kaart krijgt hij vandaag. Ik zag het model onlangs op een blog verschijnen maar weet niet goed meer bij wie. Het heeft mij dus geïnspireerd, waarvoor dank! En ook mijn vriendinnen gingen er afgelopen weekend mee aan de slag. Eéntje van hen maakte er zelfs nog een minder diepe versie van, die ga ik zeker ook nog een keer maken...




3 opmerkingen:

GerJanne zei

Hihihi.... dat si toch leuk, zo'n traditie! Zo maak ik al jaren een kaart voor Jeroen met een giraffe erop. Gewon omdat hij een keer vertelde dat hij de giraffe zijn lievelingsdier is...Maar je kaart voor je schoonvader is wel heel leuk!

Anita van Deur zei

Zeker een mooie kaart het zijn dan ook leuke kipjes, ook je voorgaande kaart vind ik leuk! Fijne dag.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke kipjes ik vind het ook altijd leuk om ze rond te zien scharrelen
groetjes ellen