analytics

donderdag 6 april 2023

Elke donderdag een kerstkaart: Ho ho ho!!

Dag bloggers,

Gisteren was de aankomst van de wielerwedstrijd net achter de rug toen ik gedaan had met werken. Dus ja, ik ben goed thuis geraakt! En er heeft alweer een Belg de wedstrijd gewonnen en da's altijd fijn! (excuus aan mijn Nederlandse blogvriendinnen, een beetje chauvinisme mag toch wel hé? Daarvoor wonen we dan ook in het Antwerpse hé! 😉) 

Toen ik vorige week de uitdaging zag van Colien, ben er op vrijdag meteen mee aan de slag gegaan. Het is momenteel nog geen reeks, maar ik maakte er toch al twee leuke kaarten mee... En vandaag krijgen jullie de eerste te zien. Het werd een pop-up-kaart van Karen Burniston. Zij heeft altijd zo'n leuke modellen en met haar filmpjes kan je ook perfect volgen... Ook een keer proberen zou ik zo zeggen... 
Ik had echt zin om deze te maken en vond dan ook geweldig papier om dit te doen. Hopelijk vinden jullie de binnenkant van de kaart ook geweldig!

Papier: Bazzil en Action
Pop-up-systeem: Karen Burniston
Letters: Die Namics
Merry X-mas: Studio Light






Vandaag is mijn laatste werkdag en dan heb ik een week vakantie. Altijd fijn... 
Morgen staat er een lekkere paaskaart gepland. Komen jullie dan ook weer kijken? 


14 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schitterende kaart Nancy!!! Fijne dag.

Diny zei

Twee hele mooie kerstkaarten heb je gemaakt Nancy!
Groetjes en een fijne vakantieweek,
Diny

GerJanne zei

Wauw! Wat een top kaartje! Heb je daar een speciale stans voor nodig of is het meet- en knipwerk? Ik weet dat ze heel toffe stansen uitgeeft (heel prijzig, zeg ik dan weer als zuinige Hollander).
Maar wat een effect heeft dit op de ontvanger!
En natuurlijk mag je blij zijn als er een Belg wint! Logisch toch??

Creaellenknutselsite zei

wow die is leuk met al de cadeautjes binnenin
groetjes ellen

Caroline Cards zei

Wauw dit is een prachtige pop-up kaart met een mooie papier combinatie.
Fijne vakantie!
Groetjes, Caroline

Annemarie en Merit zei

wat een gave creaties....knap. hoor heel zo.n vouwwerk.
geniet van je vakantie.
Gezellig dat je meedoet met de uitdaging.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT 52WTC.

!neke zei

Super gaaf !!!!!
Groeten Ineke
DT52WTC

PIKO hobbyblog zei

Wat een super gave kaart laat je ons zien vandaag daar zal best wel wat werk inzitten denk ik.
Alvast een hele fijne vakantie en paasdagen!
Groetjes,
Pia

Jantine zei

Heel mooie kaart, Nancy! Mooi model.
En lekker, jij hebt echt Paasvakantie. Goed vooruitzicht.
Leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat een gaaf model en dan zo'n chique uitvoering in zwart met goud. Heel mooi Nancy.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

marian zei

Wat een prachtige pop-up kaart heb je gemaakt. Ik ga zeker ook eens bij die Karen kijken. Want deze is schitterend. Ik wens je een hele gezellige en hopelijk ook zonnige vakantie week.
Groetjes van Marian.

joke zei

Wat gaaf gemaakt, mooie mal heb je hiervoor gebruikt! Ze zijn wel prijzig zag ik net. Chique in deze kleuren.
Groetjes Joke

Colien zei

HO HO HO, dit is een heel toffe pop-up kaart!
grtz Colien [52WTC]

Nancy Soetaert zei

fantastisch leuke ho ho ho popupkaart! Leuk dat je meedoet aan onze challenge!

Fijne vakantie volgende week.
groetjes
Nancy