analytics

woensdag 12 april 2023

Linda 60

Dag bloggers,

De ramen zijn gepoetst geraakt! En ik was geradbraakt en ben nu helemaal stijf... Altijd een hele klus hier, die ramen poetsen... We hebben er dan ook héél veel... Ben een keer begonnen met ze te tellen en ik kwam aan meer dan 50 vensters, wel met binnendeuren bij. Doe dat x2 en je hebt 100 kanten... Mijn poetshulp heeft dan wel geholpen maar zij heeft vooral de lamellen grondig schoongemaakt en zelfs daarmee is ze op 4u niet helemaal rond geraakt. Zelf ben ik om 8u begonnen en was om 16u klaar... 't kon tellen... 
En nu regent het! Soit, mijn bezoek kan komen straks. Eerst nog een goeie pot soep maken en iets lekkers gaan halen als vieruurtje. Dat heb ik wel verdiend vandaag! 

Vriendin Linda werd 60 en kreeg een verjaardagsfeest. En uiteraard maakte ik voor haar ook een kaart om mee te nemen. Het papier van de vorige kaart lag nog op mijn tafel en daarmee was deze kaart dan ook snel gemaakt... Ze werd dan ook weer blij onthaald... 





Bij de kaart hoorde ook een waardebon en die heb ik mooi verpakt. De zwarte omslag heb ik een keer kunnen kopen uit een voorraad van een drukker die stopte. Vind dat dit altijd wel heel mooi om een bijpassende kaart (in dit geval een waardebon) in af te geven. Met een feestelijk lint er omheen en wat droogbloemen, een mooie combo bij deze kaart. 





Geen opmerkingen: