analytics

donderdag 27 april 2023

elke donderdag een kerstkaart - Ho Ho Ho Mickey

Dag bloggers,

Aan al onze Nederlandse blogvriendinnen wens ik een fijne Koningsdag vandaag! Deze Koningin gaat gewoon werken... Geen feestdag voor de Belgjes... 

De laatste donderdag van de maand dus ook vandaag weer kerstkaartendag...  
Aan het weer van de laatste dagen zal het niet liggen, de afgelopen dagen vroor het nog toen ik naar mijn werk vertrok, net '0°' maar da's ook vriezen hé? Het mag voor mij een beetje warmer worden, zodat we die winterkleren in de kast kunnen laten... Maar zo blijven we nog wel even in de sfeer om winterkaarten te maken, niet?

Net zoals de vorige donderdagen heb ik nog een Ho Ho Ho-kaart voor jullie klaar. Eigenlijk heb ik er nog een vijfde maar die hou ik dan wel als reserve... 

Enkele jaren geleden heb ik een hele reeks Mickey-kerstkaarten gemaakt. Deze snijmallen zitten netjes opgeborgen en enkelen mochten er deze week nog eens uit om deze kaart te maken. Ik vind het altijd fijn om de zwarte Mickey-siloewetten met wit en rood te combineren en vond dit sterrenpapier er wel leuk bij... 


En nu ben ik ook benieuwd wat de nieuwe uitdaging voor de volgende week gaat zijn. Over enkele minuten kan ik het lezen op het blog van 52 weeks to Christmas... 
Straks maak ik zeker een kerstkaartenrondje. Benieuwd wat jullie allemaal weer gemaakt hebben... 

20 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Hij is super je kaart vind Micky zo leuk al ho ho. Ja warmer mocht het wel wat worden zo dat de groente plantjes gaan groeien, wil wel weer vers eten uit mijn tuin. Werk ze!

Caroline Cards zei

Een mooie kaart en die Mickey kopjes zijn leuk als 'o'
Groetjes, Caroline

martina's kaartjes zei

deze is weer leuk geworden ! mooi gemaakt
grtjs, martina

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje die mickey blijft leuk leuke combinatie met het zwart rood
Ik ga lekker knutselen vandaag en verder niet naar de vrijmarkt die hier in de stad is want je kan over de koppen lopen het zo vreselijk druk gewoon niet leuk meer
groetjes ellen

Karien zei

Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt
Ik heb weer een nieuwe blog moeten maken misschien vind je het leuk om mij daar ook te volgen
https://mijnkaartjes78.blogspot.com
Groetjes Karien

Antjes kaartcreaties zei

Hoi Nancy,met de sterren. Zwart staat zeker heel mooi op rood en wit.

Hier op de camping was het ´s nachts tussen de 4 en 8 graden. Vloerverwarming aan en lekker warm onder het dekbed, dan slaap je zo lekker.

Groetjes Antje

Colien zei

Wat een tof kaartje met die leuke Mickey-items! En leuk dat je nog even in het HO HO HO thema blijft. Veel werkplezier vandaag!
grtz Colien

Jantine zei

Ja, wat is het nog koud he. Ik fiets nog in mijn winterjas!
Je kaart met de Mickey hoofdjes als "O" is erg geslaagd.
Leuk dat je weer meedoet met 52WTC.
Fijne "gewone" dag vandaag.
Groetjes
Jantine DT 52WTC.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke kerstkaart met die silhouetten vam Mickey en Mickey en Pluto in de slee. Heel speels en dat sterrenpapier past er perfect bij Nancy. Ik ben benieuwd wat je van de nieuwe uitdaging vindt hihi. Ik vond hem best lastig.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

marian zei

Ja het was hier vanmorgen ook heel erg koud hoor en nog nu om 1 uur 's middags is het nog maar 11 graden met een fris briesje.
Je 4e Ho-Ho-Ho kaart is ook weer erg leuk met Mickey op de slee.
Werkse vandaag.
Groetjes van Marian.

Marijke zei

Wat een gave kaart heb je gemaakt! Ik vind die Mickey figuurtjes helemaal geweldig! En samen met zwart en rood ook mooi gemaakt! Gezellig dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke

Kaartenkraam zei

Wat geinig dat kopje van Mickey in plaats van de letter o!!!
Erg leuke kaart.

groetjes van Ank

GerJanne zei

Dank je wel! Hier waren we vandaag in het Nationaal Park de Hoge Veluwe en er was een bus voor Belgische scholieren! Leuk om het Vlaams te horen . En er waren erbij die probeerden heel Nederlands te praten. "Houd je van kaas?" riep er een die ons tegen kwam, hahahaha.... die humor.
Je kaart is een leukerd!
En wat een tof idee dat je aan me dacht ten tijde van jullie programma op de tv...Zeiden de mannen niet: Wie the F* is GerJanne? hihihi... Het was een heel mooie voorstelling trouwens! En stef is fan van Meteoor.

GerJanne zei

Ik bedoel Metejoor

Nancy Soetaert zei

ha ha, Koningin Nancy, ja, klopt, wij mogen werken vandaag, maar wij hebben maandag toch een dagje vrij en onze noorderburen niet... ;-)
toffe kerstkaart met die mickey/disneystansjes !
groetjes
Nancy 52WTC

Laurespage zei

Weer een hele leuk kaart Nancy. Ja, als je veel materiaal hebt en tegen dat alles weer eens aan de beurt, is het net of het is weer nieuw ! Zeker een geslaagd kaartje heb je weer gemaakt. Groetjes. Laurette

Laurespage zei

Een heel mooi kaartje laat je ons weer zien. Met Mickey altijd een succes !
Groetjes, Laurette

joke zei

Wat een leukerd is dit weer, leuk met het sterrenpapier en geweldig met Micky erop.
Groetjes Joke

Gina zei

Grappig met Pluto als 'rendier'. Heel leuk met Mickey in de O HoHo 😊

!neke zei

Hele gave kaart !
Groeten Ineke
DT52WTC