analytics

woensdag 26 april 2023

Kleurenkaartenteam schakel 4 - Lila en mauve - Hoera

Dag bloggers,

Ik word altijd blij als het de laatste woensdag van de maand is, want dan kleurt blogland bij velen in dezelfde kleurencombinatie. Martina organiseert dit nu al 11 jaar en we zijn er nog steeds elke maand graag bij! 

De kleuren van deze maand deden ons toch even nadenken. Want wat zijn nu echt de juiste kleuren? Gelukkig krijgen we steeds een voorbeeldfoto en kunnen we daar uit afleiden wat de kiezer juist bedoelt. Ik maakte twee kaarten maar laat er vandaag toch maar eentje zien, de andere volgt nog wel (maar niet morgen want dan is het kerstkaartendag). Ondanks mijn voornemen om nooit bloemen te gebruiken voor het KKT, ben ik er deze keer toch voor gezwicht. En gewoon omdat ik vorige week net een pakje droogbloemen vond in de juiste kleur (zie dat lila pluimpje een keer, zo schattig!) Tja, dan moest ik er toch iets mee doen hé! Het werd eigenlijk een combinatie van de zaken die ik graag maak en gebruik: een schudkaart met droogbloemen, leuk papier, een dubbele (trippel eigenlijk) tekst er op en bijpassende lintjes... Het kan niet beter! 
Dit zijn wel kaarten die je best niet in een omslag verstuurt, maar er zijn genoeg gelegenheden dat je een kaart gewoon persoonlijk kan afgeven, niet? 


En het was er niet voor gedaan, maar mijn bericht was net om 6.00u klaar, niks voorgeprogrammeerd of zo...  

Ook benieuwd wat er vandaag allemaal te zien is in blogland? Wie ook deze leuke kleurencombinatie gebruikte? Altijd fijn dat je iedereen bezoekt en een reactie achter laat... Ik ga straks alvast bij iedereen kijken, jullie ook? 
Hieronder is de lijst van alle deelnemers nog een keer: 

21 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Toffe kaart Nancy alles mooi gecombineerd!

Nancy Soetaert zei

heel mooie kaart in de KKT-kleurtjes, leuk dat bloemenvaasje, en die hoera is heel tof met al die laagjes!
Groetjes
Nancy

Sarah zei

Alle Nancy-spulletjes mooi gecombineerd.
Deze kaart afgeven, dat wordt zeker goed onthaald. Dat pluimpje is geweldig. Het schudgedeelte maakt het extra leuk. Het doet me denken aan de vaas die hier op de vensterbank staat: een klein vaasje met droogbloemen, ik deed er wat oude rijst in. De kinderen vonden het goed bedacht en het staat super gezellig. Fijne dag ☀️

chantal zei

Wat een keitoffe kaart is dit. Ik had hetzelfde idee, wat zijn de juiste kleuren. Goed dat de foto ons op weg helpt.
Liefs Chantal

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de paarse kleurtjes en het leuke potje met de droogbloemen, wat zijn dat voor korreltjes in het potje is dat maanzaad??
groetjes ellen

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart en wat leuk met dat potje en de bloemen!
Groetjes, Caroline

!neke zei

Super gaaf !!!!
Groeten Ineke

Colien zei

Wat leuk zo'n droogbloemenvaasje! Mooie kaart in de KKT-kleurtjes weer en inderdaad gewoon afgeven, zodat alles op zijn plaats blijft zitten. En iemand heel blij mee maken, natuurlijk...
grtz Colien

Diny zei

wat gaaf gedaan met het gevulde potje Nancy....en inderdaad...die kan gewoon bij iemand in de brievenbus!
Groetjes Diny

Marfien zei

Leuk idee met een "echt" potje droogbloemen, heeft tenminste geen water nodig

Marijke zei

Een heel mooi kaartje met die leuke pluimpjes erbij! Ja we doen allemaal al heel wat jaartjes mee met het KKT. Maar alweer 11 jaar! Jeetje waar blijft de tijd! Je kaartje is weer top en we zien je morgen weer met een kerstkaartjes! Groetjes Marijke

Wilma zei

MOOIE kaart Nancy in de kleuren van het Kleurenkaartenteam en ja.....soms moet je zwichten, maar het resultaat is er naar.
Liefs, Wilma 😀😀😀

Petra-loves-paper zei

Geweldig leuk 😍 groetjes Petra

GerJanne zei

Wat een schitterende bijdrage aan het KKT! Superleuk gedaan. Het as een echte uitdaging, he? Inderdaad fijn dat we en voorbeeld erbij krijgen...

Margreet zei

Wat gaaf gedaan met het potje met droogbloemen. Het is een superleuke kaart geworden.
xxx Margreet

Jantine zei

Mooie kaart met die droogbloemen, Nancy! Wat leuk dat ze precies de kleuren hebben. Ik kijk ook altijd heel goed naar het inspiratieplaatje, als ik de kleuren bij elkaar zoek.
Groetjes
Jantine

Laurespage zei

Heel mooi dit kaartje met het vaasje !
Groetjes, laurette

Martina's kaartjes zei

dat is dat toch weeral netjes gelukt zo ! mooi resultaat, geslaagd kaartje.
zot he, 11 jaar ! en wat een lijst van deelnemers ook nu nog steeds, ben er eigenlijk wel stiekem trots op ! Maar, geen kkt zonder deelnemers, dus de trofee gaat vooral uit naar jullie, de trouwe deelnemers,
blij met je deelname,
grtjs,martina

Nelleke zei

Ja, Nancy heel mooi gedaan deze kaart, prachtig hoe de droogbloemen hier op uit komen. Ik moet altijd een beetje lachen als ik bij jou kom op het blog. Dan denk ik wat heeft ze nu weer beleefd met het KKT ? dat viel deze maand mee geloof ik. Een mooie traditie toch weer elke maand. groet, Nelleke

Femminde zei

Wat super leuk gemaakt met die droogbloemen erbij. Alvast een fijne dag maandag.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Grietje Jansen zei

Wat een grappig kaartje voor het KKT.
Leuk en sfeervol. een kaart en boeketje in 1.
Grietje