analytics

vrijdag 21 april 2023

Gnomes voor Laura

Dag bloggers,

Gisteren was het dus een feestdag bij ons. Dochter Laura werd 35 en ondanks dat we allemaal moesten werken, zijn we het 's avonds toch nog gaan vieren bij een etentje... Laura had met 3 vriendinnen (ex-collega's) afgesproken en vroeg of ik niet mee ging. Zo maar op restaurant in de week en enkel onder vrouwen. Uiteraard, altijd fijn. En de verrassing was nog groter toen haar beide zussen ook nog kwamen opdagen... Het werd een leuke avond. 

Omdat zij al een hele tijd dol is op gnomes, en ik een geweldige set snijmallen had gevonden, wou ik voor haar deze wimpels maken in plaats van een kaart. Ik had hem op de knotsgekke kaartenbeurs gezien en vond hem echt wel leuk... En zo kwam het dat ik deze grappige verjaardags-slinger voor gemaakt heb. 






5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Heel mooi deze gnome hanger leuke kleurtjes, jullie hadden een gezellige avond, fijne dag liefs Anita.

Annemarie en Merit zei

heerlijk even ertussen uit met de dames. Fijn dat jullie zo hebben genoten, nog van harte gefeliciteerd met je dochter.
En wat een gave gnomes slinger heb je voor haar gemaakt!!
leuk stel zijn het..
Liefs Annemarie en merit

martina's kaartjes zei

hij is helemaal geslaagd ! helemaal top
nog een dikke proficiat
grtjs,martina

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie vlaggetjes met al die vrolijke kabouters
gezellig zo'n avond uit eten met de dames
groetjes ellen

Laurespage zei

Wow, zo mooi ! Laura zal er zeker blij mee geweest zijn.
Fijn weekend. Laurette