analytics

dinsdag 25 april 2023

Kaart van de dag: Peter 59

Dag bloggers,

Niet veel tijd meer, kort berichtje vandaag...
Ik kreeg onlangs de vraag om een kaart te maken voor Peter die 59 werd. Hij houdt van Darts en is grote fan van Dancing Dimy (Dimitri Van den Bergh). Dus mocht dat op deze kaart. Ik vond een leuk model en maakte deze dus voor hem...
Zoonlief die ook darts speelt, hielp me met de pijltjes juist te zetten om 59 te halen... Zelf had ik ze bovenaan bij de 20,9 en 5 gezet, maar dat vond ik te dicht bij elkaar... Het binnenste deel schuift naar voor als je de kaart opent, vond ik op een blog maar weet niet meer de welke... 
De besteller was alvast heel tevreden! Ik ook wel... Lang leve het internet voor deze leuke afbeelding!




4 opmerkingen:

Sarah zei

Tof dat je de pijltjes zette op de plaatsen zodat de optelsom 59 is. Leuk bedacht en een mooie kaart voor Peter.
Jouw kaart voor mij met de lieve insecten kwam vrijdag aan, ik kwam nog niet toe aan een bedankje te sturen. Maar bij deze dus: bedankt voor de leuke kaart. Fijne dag!

martina's kaartjes zei

tja, het moet wel juist zijn uiteraard !
helemaal tof en stoer,
grtjs,martina

Anita van Deur zei

Toffe kaart Nancy!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje voor een darter, leuk plaatje aan de binnenkant het model is ok superleuk als we toch geen internet hadden
groetjes ellen