analytics

woensdag 13 mei 2020

Seppe 18

Dag bloggers,

Na anderhalve week mondmaskers naaien, ga ik vandaag nog eens aan een geboorteproject werken. Babies wachten niet en deze geboorte komt wel héél dicht bij... Moet dus dringend aan de slag...
Maar er liggen nog een heleboel gesneden mondmaskers op me te wachten hoor, dus hopelijk kan ik deze ook snel afmaken... De teller staat ondertussen tussen 120 en 130 stuks...

Seppe werd 18 en is volgens zijn mama enorme fan van een Ford Mustang... Ik ging even op zoek en maakte voor hem deze kaart...

De paardenhoofd-stans had ik net aangekregen. Ik bestelde hem voor een communieproject... Maar deze gaan nu even niet door. Hij kwam dus helemaal van pas voor deze kaart vor Seppe! Hopelijk vond die hem wat leuk!!


Ik baseerde me op onderstaande logo's. Wat is ineternet zo'n handig hulpmiddel op zo'n moment hé!



5 opmerkingen:

Unknown zei

Hij was er superblij mee en vond het ontzettend knap gedaan!!!! Ik mag nog veel kaartjes komen maken, want hij vindt ze altijd tof!!!! Dankjewel Nancy 🥰

Jantine zei

Mooie persoonlijke kaart en wat handig dat je net die paardenstans had!
Wat een berg mondmaskers heb je gemaakt zeg! Knap!
Groetjes
Jantine

Nicole Parmentier zei

Wat een stoere jongenskaart! Knap hoe je het logo hebt vertaald naar je kaart!

Anita van Deur zei

Prachtig en een hele stoere kaart Nancy!
Groetjes, Anita

GerJanne zei

Ah..... dat zal hij geweldig vinden! Een toffe kaart!