analytics

donderdag 7 mei 2020

Finn 4 en mondmaskers

Dag bloggers,

Snel een berichtje want ik had het jullie beloofd...
Ik schrijf dit bericht op een voor mij normale tijd... Met dat verschil dat ik een beetje moe ben... En dat komt dan heel gewoon omdat ik nog niet geslapen heb... Gisterenmorgen ben ik beginnen knippen en naaien en terwijl ik bezig was, bleven de aanvragen voor mondmaskers binnen komen... En ben tot nu toe bezig geweest... Ze zijn nog niet allemaal klaar, maar ik had jullie foto's beloofd hé!

Dus snel mijn bericht dus en dan duik ik mijn bed in...

Finn werd 4 en dat verdiende een kaartje... Voor hem deze leuke Mickey Mouse


En hier zijn serie 1 en 2 van mijn mondmaskers... Ik had jullie al verteld dat ik super leuke stofjes had hé... Wel, hier zie je al een deel ervan...


Deze zijn zo goed als klaar, moeten nog gestreken en gestoomd worden...



En hier is mijn persoonlijk model... 
Eva vindt haar mondmaskers geweldig! 
Ze vraagt ook constant aan haar mama of ze ze op mag zetten... 



En haar papa ook!!


5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Zo Nancy je bent heel druk ermee geweest, tjee de heel de nacht doorgewerkt! ze zien er top uit je maskers. De kaar voor Finn is kei leuk, geweldige Micky stans.
Slaap lekker.

Rosina zei

Heel leuk het kaartje voor Finn Nancy...maar tjee wat ben jij ijverig bezig geweest met je mondmaskertje naaien...een kleurrijke serie is het geworden voor iedere outfit een bijpassend maskertje...KNAP gedaan hoor!!!
groetjes Rosina

Sarah zei

Hey Nancy! Ik vind de stofjes geweldig! Gebruikte je het model van ' snoer je mondmaskers ' van UZA? Bij ons schoof dat heel gemakkelijk af, maar vermits jij er zoveel maakte, ben jij wel tevreden. En een opening deed je langs onder voor de filter? Een deed je iets extra met de neus. Ik vind ze heel tof misschien moet ik dit model toch nog eens proberen met wat tip van jou. MAAR eerst goed slapen hé! X

Charlotte zei

Hoi Nancy! Wat ben je lekker bezig zeg!
Jij maakt het patroon zonder de plooitjes zie ik, ben er zelf erg fan van. Ik draag ze zo op het werk (uza) en ze passen mooi rond mijn (grote) neus waardoor mijn bril niet aandampt :)
Goed bezig!

Laurespage zei

Nancy, super je mondmaskers. Daar ben ik nu jaloers van .... (gezond jaloers), want ik kan niet stikken. Ik had een mama en een schoonmama die heel goed konden naaien.... maar ze zijn er niet meer...
Maar dan doen we andere dingen... en je kaartje is super mooi en heel lief. Groetjes en hou het gezond.
Laurette