analytics

vrijdag 8 mei 2020

Finn 4 - nog een kaartje en meer mondmaskers

Dag bloggers,

Finn kreeg nog een kaartje, dit van mezelf... het vorige kreeg hij van dochter Elise... Ik vroeg zijn mama wat zijn lievelingsdier is en zei vertelde me dat hij fan is van leeuwen. Want hij kan die heel goed nadoen! ;o)

Dus maakte ik deze voor hem...

Papier: Bazzil en Action
Leeuw: Marianne Design
Kader met blaadjes: Lawn Fawn


De mondmaskers die ik gisteren liet zien, zijn er allemaal op bestelling voor vrienden en familie... Zit nog volop in productie. En ben inderdaad alleen nog maar met dit model bezig.
De plooitjesmaskers liggen op tafel om vandaag en morgen te maken... Die zien jullie later nog.

Op dit moment liggen de maskers voor mezelf en mijn dochters op tafel. Ze zijn al gestikt, ik moet ze enkel nog strijken. Ik laat ze jullie straks nog zien (ik plaats voor de middag de foto hier nog onder)

Ik probeer ook de link van dit patroon nog op te zoeken en als ik het terug vind, zet ik het op mijn blog.

Ik heb gemerkt dat de mailknop bovenaan op mijn blog niet meer werkt. Als je wil, stuur mij een mailtje, dan bezorg ik jullie het patroontje per mail...
Nancy.Peeters6@telenet.be

Hier de exemplaren van gisteren en mijn nachtelijk avontuur...
De bovenste van de middenste rij, zijn mijn eigen maskers. dus als je deze ziet passeren, loop ik er achter voor het geval je me niet zou herkennen...



4 opmerkingen:

Jantine zei

Mooie kaarten voor Finn en een hele productie aan mondmaskers, zeg... Ze zien er wel gaaf uit, met die leuke stofjes.
Groetjes en succes er ook vandaag weer mee.
Jantine

Anita van Deur zei

Wat een leuk kaartje voor Finn met die stoere leeuw. En de letters zo leuk in het zelfde papier uitgestanst.
Zo Nancy je hebt heel veel gemaakt ziet er top uit..

Sarah zei

Mooi het kaartje voor Finn!
Ik vind je productie geweldig! X

Nicole Parmentier zei

Wat een leuke stoere leeuwenkaart voor Finn! Mooi hoe je dat kader met die bladeren hebt gebruikt.
De mondkapjes zijn ook super. Onze Sverre heeft er voor opa ook al een aantal gemaakt maar deze hippe stofjes hebben wij nog niet gevonden.