analytics

woensdag 27 mei 2020

Kleurenkaartenteam schakel 5 - licht blauw en bruin - tropical travel @ home

Dag bloggers,

Ja, het is weeral het einde van de maand en woensdag, dus tijd voor het KKT dat Martina toch al weer zo'n jaar of 8 organiseert!! Zotjes hé!
We hadden licht blauw en daar kwam deze maand bruin bij... Een klassieke combinatie? Of net niet?

Ik zocht en vond een onderwerp dat toch wel toepasselijk is deze tijd... Wordt het een vakantie thuis? Bij ons is dat traditie, we gaan niet zo dikwijls op reis... Maar vele anderen gaan het wel missen... Ik zal dan ook wel iemand vinden deze zomer om deze kaart naartoe te sturen...
En mijn kaart was al even klaar, maar bij het posten, kwam ik meteen op het idee om er nog een '@' bij te zetten... Klinkt leuk hé?

Papier: Bazzil
Snijmallen: Lawn Fawn
Tekststempel: Joy


Ik ben alvast heel erg benieuwd naar al jullie kaarten en maak vanavond mijn blogrondje... Ik werk vandaag en heb een hele dag vergaderingen... 

Gaan jullie ook bij iedereen langs? Hier is de lijst van alle deelnemers:
(haha, ik sta eerst en weet dus de kleuren voor volgende maand al!! ;o) )

1.Nancy- tisallemaalhandwerk10.Martina's kaartjes19.Laurespage
2.chantal11.Caroline Van den Neste20.Nicole
3.Ger Janne12.Diny21.Femminde
4.Sarah- Syriandertje13.Marijke22.Colien
5.Anita van Deur14.els van herck23.Yvonne
6.Jantine15.! neke24.Margreet
7.Rosina16.Crea Nancy25.ingrid
8.Chantal S17.Nelleke26.Petra
9.Marfien18.Henriet27.Karin

Zo zag mijn kaart er eerst uit...


25 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat leuk bedacht Nancy, de @ doet het helemaal! We gaan ook niet zo vaak weg.
Fijne werk dag.

chantal zei

Hey Nancy,
Wat is dit een topic nu, tof bedacht en leuk uitgevoerd.
T was leuk je figuurlijk tegen t lijf gelopen te hebben
Liefs Chantal

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje Nancy...heel toepasselijk als je niet op vakantie gaat...leuk bedachtin deze mooie KKT kleurtjes
groetjes Rosina

Jantine zei

Heel mooie kaart, Nancy! Die @ is wel een mooie toevoeging. Leuk met die palmbomen, die gaan we dit jaar moeten missen...
Groetjes
Jantine

Colien zei

Heel actueel kaartje, leuk in de kleurtjes van deze maand!
grtz Colien

Femminde zei

Wat een mooi kaartje Nancy!! En ja dat @ maakt het helemaal af. En ik ben ook heel benieuwd naar de kleurtjes van de volgende maand. (Moet nog een weekje wachten..)
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Chantal zei

Wat een leuke zomerse kaart.
Groetjes, Chantal S

karin zei

Mooi zomers kaartje Nancy. Bij ons wordt het ook Costa Casa denk ik :)
groetjes,
Karin

Nicole Parmentier zei

Jhaa die @ is het perfecte detail voor deze kaart, hij maakt hem helemaal af. Heel leuk en origineel kaartje!! Succes met vergaderen vandaag!

Petra-loves-paper zei

Prachtig tropisch #blijfthuis kaartje ,groetjes Petra

Marfien zei

Leuk om jullie tuin even te zien ;-) volgende keer "groeten uit . . ." zeker?

Margreet zei

Wat heb je dat onwijs gaaf gedaan, zo'n thuisblijfkaart!
xxx Margreet

Nancy Soetaert zei

toffe kaart, die @ is een prima aanvulling!
Vergaderen bij jullie ook via de teamsapp? toch anders dan anders he...
groetjes
Nancy

Nelleke zei

Jaja, ik heb mijn rondje bijna gehad. Mooie combi en speelse kaart en het @ doet hem hoor.
Wij gaan ook niet zo vaak weg, wel meestal elke zomer, en nu zien we wel. genoeg in en rondom huis te doen. groetjes, Nelleke

Diny zei

Heel erg leuk gedaan Nancy....ben benieuwd wat voor kleur jij bij mijn bruin hebt bedacht!
Groetjes Diny

creatiels zei

Hele leuke kaart is het geworden. En ja vakantie zal er voor velen helemaal anders uitzien. Zelf had ik een weekje gepland in half juni maar toch maar verzet naar volgend jaar. We mogen de landsgrenzen nóg niet over.
Groetjes
Els

Laurespage zei

Heel mooi Nancy, en de @ is een heel leuk ideetje, zeker in deze rare tijden. Onze vakantie zal er voor iedereen anders uit zien, En @ home za dit jaar nog zo slecht niet zijn.
Groetjes, laurette

!neke zei

Super leuk idee om deze kaart zo te maken !
Groeten Ineke

Marijke zei

Wat een leuk idee om zo'n kaartje te maken! Zeker zijn er mensen die thuis moeten blijven maar liever weg gaan! dus jouw kaartje komt wel van pas! Wij willen wel weg maar dan in september met de caravan! We kunnen eigenlijk niet thuis zitten, want dan gaat het kriebelen! Even wachten nog! Groetjes Marijke.

GerJanne zei

Hahaha, dat heb je weer heel leuk bedacht. Dat brein van jou kent bijna geen rust, lijkt het. Ik ben benieuwd naar je werk verhaal! Enne...... ik houd je blog sowieso in de gaten, he?

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Dit jaar zal er inderdaad veel thuisvakanties plaats vinden, voor mij ook niet erg, ik geniet er net zo van...Mooie kaart heb je gemaakt voor het KKT. Groetjes, Ingrid.

Henriët zei

Wat een leuke kaart voor het KKT. Je maakt me wel erg nieuwsgierig naar de kleur voor de volgende keer. Maak je het niet te moeilijk?
Ik ben ook gelijk volger bij je geworden. Ik zag erg leuke kaarten langs komen toen ik even door je blog scrolde.
Groetjes van Henriët

Sarah zei

Die @ erbij maakte het af. Leuk gedaan!
Nu de scholen weer half begonnen zijn en ik op en af rij, ligt mijn naaimachine helemaal stil.x

martina's kaartjes zei

Hoi hoi,
ook door de drukte hier helemaal geen tijd gehad om mijn blogrondje te doen... Beschamend allemaal... Sorry ! Maar door allerlei maatregelen die constant worden bijgestuurd, afgeschaft en teruggeschroefd in het onderwijs, het is niet eenvoudig.
Maar kijk, hier ben ik dan toch.
Leuk kaartje heb je gemaakt,
blij dat je weer van de partij bent deze maand,
grtjs, Martina

Caroline zei

ik vond het een moeilijke combinatie en kijk uit naar jouw combi hoor voor volgende maand, in elk geval heb jij er een super kaart van gemaakt. Groetjes Caroline