analytics

donderdag 14 mei 2020

dubbel geluk

Dag bloggers,

Toch leuk als een workshopper die zelf geen blog heeft, op jouw blog reageert als de kaart voor haar zoon er op komt... Dat zijn altijd fijne onverwachte reacties... en zo weet je meteen dat de kaart goed ontvangen is. Fijn begin van de dag om dit te lezen...
Ook alle andere reacties geven een fijne start aan mijn dag...
Ik ga eerst een kaart maken voor een 50-jarige die vandaag jarig is en daarna werk ik het geboorteproject van gisteren af... Hoop dat er daarna nog tijd over is om terug mondmaskers te naaien want er liggen er al terug een hoop gesneden klaar die nog in elkaar gestoken moeten worden...

Vandaag een kaartje waarvan ik er enkele weken geleden al ééntje gepost heb... (maar toen met een jongen en een meisje)
Deze is naar Ernest en Louis gegaan, de tweeling waar ik vorig jaar hun geboortekaartjes en doopsuikerdoosjes voor mocht maken...

Papier: Bazzil
Babies: Marianne Design
Letters: Die Namics
Embossingfolder: Leanne Creatief
Boordjes: CC Design


3 opmerkingen:

GerJanne zei

Enige kaart! Mooie embossing folder erachter en die baby's zijn enig!

Anita van Deur zei

Wat een lief kaartje!
fijne dag.

Rosina zei

Heel lief dit kaartje voor de tweeling...mooie kleurtjes ook
en succes met je mondkapjes naaien...
groetjes Rosina