analytics

vrijdag 15 mei 2020

Geboortekader voor Marie

Dag bloggers,

Vrijdag alweer... Wat gaat de tijd toch snel als je je niet verveelt... Gisteren weer leuk gezelschap gekregen van dochters en kleinkindjes.. En omdat Caroline vandaag terug op school gaat werken, zijn Eva en Noah blijven slapen... Dus maak ik snel nog gebruik van de rust om mijn blog te schrijven voor ze wakker zijn. We hebben gisterenavond de bbq aangestoken. En Eva kreeg hier onlangs een bbq op kindermaat... Ik ben altijd fan geweest van houten speelgoed en toen ik deze zag, kon ik hem niet laten staan... Dus nu kan ze samen met Bompa Ballie barbeque-en... grappig ook hoe ze dat zegt...

Marie, ons buurmeisje had nog een geboortekado van me te goed... Tja... Ik durf het bijna niet zeggen maar Marie wordt bijna 5 ondertussen... En waarom het altijd uitgesteld werd? Ik had niet de juiste kleur papier... of niet de juiste vlinder en vooral geen tijd wegens altijd met iets anders bezig... En nu, tijdens het dagelijks applaus van de afgelopen 2 maanden, kwam Marie met haar ouders en broer Louis ook elke avond mee applaudisseren... En toen heb ik me voorgenomen dat het er maar eens van moest komen.

Dus heb ik haar kaartje terug vast genomen en daarmee kwam deze geboortekader tot stand...
En Marie was er super blij mee... En haar mama en papa ook...

kader: Ikea
Papier: Bazzil
Cijfers en letters: Memory Box en Crafters Companion
Vlinder: Lawn Fawn
cirkels: ponsen EK



Er komt er nog ééntje aan... Omdat ze zo lang moesten wachten, heb ik er voor haar broer Louis ook éne gemaakt... Komen jullie volgende vrijdag terug langs om hem te zien? 

2 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Het rose in de vlinder is wel een hele mooie kleur. Heb je leuk gedaan,
Fijne vrijdag.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie geboorte tegel leuk hoe je het hebt gecombineerd n.a.v. het kaartje leuk met die mooie vlinder in het midden ben benieuwd naar de volgende
groetjes ellen