analytics

vrijdag 22 mei 2020

het is een meisje, hoera!

Dag bloggers,

Dat ik mijn feestdag gisteren goed gespendeerd heb, mag wel gezegd worden... Ik maakte wel 23 mondmaskers, allemaal verschillende en allemaal op vraag... Binnenkort terug foto's want er zijn er een paar bij die nog niet gezien mogen worden...

Vandaag krijgen jullie het laatste babykaartje van een serie. Na het jongentje van gisteren, vandaag de meisjesversie...

Papier: Bazzil en Action
Snijmal ster: Little B
Baby: Marianne Design
Tekststempel: Marianne Design


6 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schattig met de leuk sterre dp.
Je bent heel vlijtig geweest 23 stuk!!
Fijne dag.

Jantine zei

Wat een schattige geboortekaartjes heb je de laatste tijd laten zien, Nancy. Heel leuk!
En die Bumbacake is leuk, zeg! Daar heb ik ook wel een klantje voor :-)
Wat een mondkapjesproductie heb jij inmiddels.
Groetjes
Jantine

GerJanne zei

Super, deze meisjesvariant. Enne... ik heb een baby van MD, niet deze maar de oude... Kan dat eigenlijk wel, een oude baby??

martina's kaartjes zei

voor jou duidelijk geen verveling op het programma =)
leuk kaartje heb je gemaakt
grtjs, martina
Hier dan toch ook ovestag gegaan en aan het naaien geweest, aanvragen komen binnen...

Enny zei

Wauw, zoveel mondmaskers, jij bent goed bezig ! En je kaartje is weer heel schattig ! Ik heb er "al" 2 klaar, wel met de hand genaaid... :) Groetjes, Enny

Creaellenknutselsite zei

wat een schattig kaartje leuk dat sterretjes papier en dan de grote ster erop leuk bedacht
groetjes ellen